15 Eylül 2012 Cumartesi

Gönderdiğim bir kart için aldığım teşekkür mesajını paylaşmak istedim yine :)
Daha önce de  yakınmıştim kimsenin teşekkür etmiyor oluşundan. Sonunda medeni insanlara denk geldim galiba :) Yine Finlandiya'da yaşayan bir hanımdı sanırım teşekkür eden, bu beyefendi de orada yaşıyor.

"Orası kötü olamaz, Apocalyptica oradan çıktı!" tarzında bir şey yazmıştım karta, Apocalyptica şeysi oradan çıktı... Bir de eşine selamlarımı iletmesini söylemiştim.

Öyle işte, şu an biraz gerginim. Gülümsetti mail kutumda bunu görmek :)

8 yorum:

  1. Ben de az önce üye oldum buraya.
    Umarım böyle güzel geri dönüşler alırım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım alırsın.
      Pek sık başıma gelmedi benim :)

      Sil
  2. böyle cevaplar beni benden alıyor. Gelen kartpostallardan daha mutlu ediyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen...
      İki satır teşekkür mesajı yazsan parmağın eskimez yahu, biraz incelik!

      Sil
  3. ne güzel gülümsemen :) gergin olmasan keşke, gülümsesen hep.

    bi de haftaya mı açılacak okulun? bu hafta evdesin dimi?

    YanıtlaSil
  4. apokaliptika iyidir.
    finland seviyosun zaten.
    :)

    aklıma gelmişken.
    biyoloji terimleri sözlüğü var.
    tdk yayınları.
    üç yazarlı.
    sevinç karol biri.
    alırsın artık.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alırım herhalde :D
      Ay heyecanlandım :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;