20 Eylül 2012 Perşembe

HEPİNİZE TEESSÜF EDERİM!

Bu dünyada "örgü oyuncak" diye bir şey varken neden biri çıkıp da "Cessie, bak bunu sana yaptım!" diye bi' tane hediye etmedi? Serzenişim sadece blog alemine değil, tüm dünyaya! Şunlara bir bakın *.*
Tipe bak! *.*

Bu biiir penguen mi?

Benjamin!

Tuttu fırlattı kalbimi'yi söyleyen Gökçe :D

Kim olduğunu bilemedim.

Bir Benjamin daha!

Köpek

Kermit

Jack Sparrow!!!
En azından bunu biri hediye etmeliydi!

Elf'miş.

Ebru ve Ben.

Suat Suna'nın şarkısındaki kız.

Jehan Barbur / Candan Erçetin
Ehe :D

10 yorum:

  1. Filler ve penguenlerden bende nasibimi alabilri miyim? Bende dünyaya haykırmak istiyorum, neden gelmiyor bana da bunlardan hediye! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep birlikte haykırırsak daha çok ses çıkar hem :D

      Sil
  2. He he :):) bi serzeniş duydum da geldim :):) tatlı oyuncaklar :):)

    YanıtlaSil
  3. :D:D suat sunanın şarkısındaki kız:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benziyor ama :D
      Sarı saçlı olsa tam o!

      Sil
  4. çok tatlılarmış ama bunlar :) benjaminin yün hali de çok güzel :)

    YanıtlaSil
  5. kaç defa baktım buraya.

    hepsi tümü çok şirin.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;