16 Eylül 2012 Pazar

Jeff Hardy

No More Words eşliğinde :D
Bakın şimdi size çok gerzekçe gelecek ama bende bir Jeff Hardy sevgisi, hayranlığı vardır. Hatta bir ara kuzenleri de gaza getirmiştim, hep birlikte Smackdown izliyorduk, kaptırmıştık bildiğiniz. Ridade ve Ben Jeff taraftarıydık, Edge'i de seviyorduk çok karizmadır kendileri çünkü. Guni daha ziyada Punk'ı tercih ediyordu. Böyle bir heyecan bir heves izliyorduk. Sevdiğimiz kişinin düşmanlarının maçlarını falan da takip ediyorduk. Gecenin köründe başlıyordu gecenin daha köründe bitiyordu. Neyse işte, çok saçmaydı ve çok eğlendiriyordu beni. Sanırım içimdeki ilkel taraflara hitap ediyordu. Hâlâ da etmekte.

Hatta şu ana dek beğendiğim tek kaslı erkek bu pırasa saçtı sanırım. Biliyorsunuz benim ilginç bir zevkim var...

Şimdi bu nereden çıktı diyecek olursanız, az önce Beyaz mı ne öyle abuk bir kanalda gördüm. Yine ortalara çıkmış tanımadığım bir şişkoyla dövüşüyordu. Matt (ağabeyi) bırakmış bu işleri, anlatan adam öyle dedi. Onun da ismini hatırlamıyorum, tüm abuk sporları o anlatıyor... Bir sağa bir sola çarptılar gene Jeff'ciğimi. Son anda bir tilkilik yaptı tuş etti rakibini...

Ağabeyi dedim de, bir ara ağabeyi ile aralarında husumet vardı. Her hafta "Aha Matt bi yerden fırlayıp bizimkinin ağzını burnunu yamultur mu?" diye bekliyorduk. Yok arabasını yakmış, yok köpeğini öldürmüş :D Baya komikti. Köpeğin tasmasına bakarak bir küçük Emrah tripleri... Bi'de Jeff çok güzel "You're sick!" diyormuş, onu öğrenmiş olmuştuk. Bir bakayım videosunu bulayım. Hem ben izlemiş olurum hem de bu gereksiz bilgiyi sizin de beyninize kazırım. Bu arada nasıl bir gerzekmişim o da ortaya çıkacak ama olsun. Şurada gizlimiz saklımız mı var? Benim bedenim, benim kararım! -.-

Ben onu bulamadım şimdi, siz kardeşler arası kıskançlıklara bi göz gezdirin isterseniz:



Altyazılı versiyonunu bulamadım işte. Az çok anladınız, Matt, Jeff'i kıskanıyor. "Kendine gel hüleeeyn, dünya senin etrafında dönmüyor!" diyor. Jeff de gayet masum, üvey kardeşleri tarafından dışlanan külkedisi modunda "Yapma Matt, biz kardeşiz, bana neden böyle davranıyorsun? Ben seni çok seviyorum, hepimiz gardeşiiiz" tarzı şeyler söylüyor. Kısaca bu şekilde özetleyebiliriz sanırım. Sonra tabi Matt çıldırıyor bu iyi kardeş tavırlarından "Dövüş benimle" diye üzerine gidiyor, gözlere dikkat lütfen. Jeff yine reddedince yapıştırıyor Osmanlı tokadını... İşte aradığım video bunun devamı. Durun bulacağım.



İşte buldum! Matt ısrarlarına devam etti sonra. İllaaa ki çocukcağızla dövüşecek. Gitti düşmanıyla işbirliği falan yaptı. Düşmanı Punk oluyor, o da yakışıklıydı da sonra saçını kazıttı, sakal bıraktı iğrenç oldu. Neyse...
Burada Matt onu kışkırtacak şeyler söylüyordu. Köpeğinin ölümü ile ilgili konuştuğunda sanırım -çünkü izlemedim videoyu, yanlış hatırlıyor olabilirim- Jeff dayanamayıp üstüne atlamıştı.


Sonra böyle biiir süre savaştılar. En sonunda Matt insafa geldi, Jeff'i Punk'ın elinden kurtardı da barıştılar.Sanırım yani. Bir süre sonra Jeff Smackdown'dan ayrılmak zorunda kaldı. Zaten o ayrıldıktan sonra pek  bir tadı da kalmadı, Umaga da öldü, Umaga'ydı sanırım. Ben de bırakmıştım izlemeyi.

Şimdi böyle görünce yeniden ekranlarda, bi 15- 16 (5-6 da yerinde aslında şu durumda :D ) yaşıma döndüm. Bunlar aklıma hücum edince sizinle de paylaşayım dedim. Ama üzülerek gördüm ki eski hevesim kalmamış hiç. O zaman da saçma geliyordu ama bir takip etme isteği vardı. Ben de bunu şişirerek ölüp gebererek izliyormuş gibi davranıyordum çünkü o dönem bir şeyle feci halde ilgilenmeye ihtiyaç duyuyordum. Dersler de pek cazip gelmeyince böyle abuk şeylere kaymıştı ilgim. Gerçi dersler de daha az abuk değil bana göre...

Önce, "İzleyeyim bunu! Her hafta bu saatte, bu kanalda mı?" diye düşündüm. Sonra içimden bir ses "Araştırmak gerek" dedi, sonra izleyeyim diyen ses de "Hopf, kim uğraşır ki bunla, boş ver" dedi... Demek ki iki sene içinde BİRAZ büyümüşüm. Ama özlemişim de. Şimdi böyle görünce, seviyordum ben Jeff'i yea... Hâlâ da seviyorum. Bir ara uyuşturucu kullandığı iddiaları dolaşıyordu da üzülmüştüm çok.

Ee, şey, büyümüş müyüm?

6 yorum:

  1. ahahah :D
    gerzekçe gelmedi.. çünkü benden bir yaş küçük kardeşim bile zevkle izliyor bunları.
    daha çok bir film gibi izlediğini söylüyor.. çünkü gerçek güreş bu değil.

    bunların yaptığı rol kesmek.. ve başarılılar da :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aynen öyle :D
      Bir kurgu da oluşturuyorlar bazen, olay akışı oluyor :D
      Oldukça eğlenceli.

      Sil
  2. abones çok severdim ben bunları. hatta jeff köşeye gitip ters takla atıp rakibin üzerine düşerdi galiba.
    favorim the undertaker olmakla beraber jeff de iyi çocuktur.

    yalnız cm punk konusunda bi şeye çok sinir olmuştum. adam alkol, sigara, uyuşturucu kullanmıyo, güzel. ama öyle bi gösteriliyodu ki millete, bu herif ne pislik deniyodu.
    göster şu adamı iyi bi şekilde, kötü alışkanlıkları olmayan insanlar düzgün olarka algılansın. çok kızmıştım.


    ric flair'ın wwe'yi bırakışını izlemiştim bi de, çok üzülmüştüm. çok severdim o adamı da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet adamı öyle bi' gösterdiler ki "Lan böyle olacağına uyuşturucu kullansaydı" dedirtti. Jeff ile olan husumetinden dolayı karizması dışında da hiçbi şeyini takdir etmem -.- :D

      Neyse demek yalnız değilmişim :D
      Gerzek olup olmadığım konusunda emin değilim ama.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;