16 Eylül 2012 Pazar

KK yayında, ben sıkılıyorum

Hopuff...
Kaybedenler Kulübü tam şu an yayında. Ben yazıyı bitirene kadar onlar da yayını bitirirse karışmama ama. Tabii sıkılmamdan onların yayında oluşu sorumlu olamaz.

------------------------------------->
Bakın ben sıkılınca naaptım.
Çok korkunç olmuş şöyle bir baktım da...

Aslında kendime "Resime mi başlasam?" diye sormadım değil. Birkaç saniye uğraşmaktansa birkaç dakika, saat, gün ayırayım, düzgün bir şey çıksın diye düşünüyorum. Sonra vaz geçiyorum. Çünkü resim yapmak nefretlik bir şey bence. Sağlıklı insan resim yapmaz bana göre. Derdi olmayan, ruhsal bozukluğu olmayan adam resimle uğraşmaz.

Bir kere dediğim gibi, uğraştırıcı bi' şey. Çok çalışmak gerek, sabretmek gerek. Öyle fırt diye olmuyor. Karakalemi ayrı, yağlı boyası ayrı, sulu boyası ayrı... Çeşit çeşit işte, hepsi de emek gerektiren şeyler. Ben gelemiyorum öyle sıkıntılara. İşte tam da bu nedenlerden, aklı başında, ruh sağlığı düzgün insan resim yapmaz. Çıkar arkadaşlarıyla sinemaya gider, gezer, dolaşır. Feyste takılır, dedikodu yapar... Resim yapmaz. Yani resim zaman alıcı ve insanı diğer insanlardan soyutlayan bir şey...

Ama mesela çocukken resim yapmak güzeldir. Bir kere çocukken ne çizseniz insanlar beğenir, benzemiş der. Ne bileyim, renkleri daha özgür kullanırsınız. Öyle bir hırs da yoktur içinizde, ne anlatmak istiyorsanız onu yaparsınız, güzel olsun kaygısı da yoktur.

Ama ben küçükken de yaptığım resimlerden nefret ederdim. Kafamda bir görüntü canlanırdı, onu çizmek ister, beceremez uyuz olurdum. O yüzden benim için resim yapmak kötü bir fikir.

Sıkıldım.
Bu kadar.

4 yorum:

  1. hah haaaa tamam ya böle arada takıl işte.
    üzme kendini.
    :)

    YanıtlaSil
  2. resim yapmak güzeldir yaf.. hem kafa dağıtırsın hem ortaya güzel bişe çıkar:) yani umutlar o yönde:D

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;