2 Eylül 2012 Pazar


Mad World by Tears for Fears on Grooveshark Mad World by Gary Jules on Grooveshark
 Size iki farklı Mad World. Biri daha yavaş, daha sakin, daha beni ağlatan cinsten. Diğerini ise yeni dinledim, biraz daha farklı...

Bu akşam Mecit Abi'm Sinemis'i getirdi. "Cessie'ya gideceğim" diye tutturmuş. Senelerdir bizde kalmak istiyor zaten çocuk. Bu kez üstesinden gelememişler, gece bizim misafirimiz oldu. Azıcık oyun oynadık, sonra televizyon izledik. Sonra da uyuduk.

Yanına yattım biiir güzel uyuttum onu. Ehe- o bebekken, daha ağzında emziği varken de yanında biri olsun istiyordu uyurken. Hatırlıyorum da, yengem "O uyurken sohbet etmeyi seviyor" demişti, yanına yatıp bir şeyler anlatmıştım :D Konuşurken ağzındakini çıkarıyor, söyleyeceğini söyledikten sonra hemen sokuveriyordu ağzına...

Tabii artık büyüdük, birinci sınıfa başlıyoruz, abla olduk!
Sabah abim gelip aldı. Okul için alış veriş yapacaklarmış. Defter kabı seçecekmiiiş, kalem seçecekmiiiiş, sticker seçecekmiiiş, o-hoo çok işi varmış :D Dediğim gibi gitti şimdi.

Ben?
Ben hiç rahat uyuyamadım yine. Hâlâ kâbus görüyorum. Şu Harry Potter kılıfı olan yastığıma sarılıp uyuduğumu öğrenince Sinemis "Harry seni koruyor mu?" diye sordu ve ne yazık ki "Hayır Sinocuğum, aslında bir halta yaradığı yok" yanıtını vermek zorunda kaldım...

Huzursuz bir uykudan annemin bağrışlarıyla uyandırılmak da hoş olmadı hani...
Huysuzluğuma huysuzluk ekledi. Şimdi de... Kendim de ne yaptığımı bilmiyorum esasen.

6 yorum:

  1. mailimi acamadin mi sevgili balik? :(

    ne guzel, senin yanina gelmek icin tutturan bi insan var su hayatta. kiymetini bil :)

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yanıtlayamadım demek daha doğru olur...
      Sanırım geceyi bekliyorum.

      Sil
    2. yanitlamak zorunda degilsin, sakin icinden gelmiyorsa yazma balikcigim. bu senin cigligindi, ben kiyisindan kosesinden, elimden geldigince yakalamaya calistim, beceremedim de pek sanki. satafatli cumlelerle, hislerine daha cok dokunabilmeyi dilerdim...

      yalnizca sana ulasmis oldugunu ve maili acabilmis oldugunu bilmek guzel...

      iyi bak, tatli su baligi yuregine...

      sevgiler,
      luna.

      Sil
    3. Hayır Luna'm öyle değil. İçimden gelen bir sürü şey var aslında. Ben onları düzgünce ifade edebilmek için kendimle kalmayı bekliyorum aslında.

      Sil
  2. annen niye bağırdı yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinemise "Aşkıııım" diye bağırdı :D Olan benim uykuma oldu.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;