12 Eylül 2012 Çarşamba

mim!

Kitap Telvesi beni mimlemiş.
Hemen kolları sıvayıp başlıyorum:

Günün nasıl geçti?
Immm... Aslında şöyle;
Son derece yalnız ve huysuzdum.

İsim vermeden bahset;
Bu sıralar okul dolayısı ile öyle çok aklımı kurcalıyor ki.
Aslında şahsen tanışmadık ama sesinden esmer olduğu kanısına vardım.

Neden hep cam kenarı?
Gelip geçen insanların koluma, sırtıma,ayağıma, elime çarpması ihtimalinden beni koruduğu, kabuğuma çekilip kulağımda kulaklık etrafı izlememe olanak sağladığı için.

Bu gün kendin için ne yaptın?
Mine Söğüt kimmiş ona baktım. 
Hakkında bilgi edinince kitabı daha bir istekli okudum.

Twitter anasayfanı aç, gözüne ilk takılan!
Çok üşendim aslında ama bi' dakika...

Düşün ki o bunu okuyacak;
Tüm gün huysuzluk yapıp başına ekşidiğim için özür dilerim.
Dileme dersin biliyorum ama yine de dilerim.
Bi de seni çok seviyorum ehe :D

Kahkaha atmana neden olan karikatürler;


Bu aslında tüm "Makul Koca Memoşko"
karikatürlerine ithafen.




Klavyeye bakmadan bir şeyler yaz:
Aslında yukarıdaki cümleyi de klavteye bakmadan yazdım ben.
Silmek serbest miydi bu arada yanlış yazılanları?

Cümle düşün, sonra kelimelerin yerlerini değiştirerek yaz.
kelimelik ya düşünürsek tek.

Ctrl+V yap:
Ctrl+V yap

Kimin başının altından çıkmışsa eğlenceli bi' mimdi, sağolsun :D
Kitap Telvesi'ne de ayrıca teşekkür ederim.
Mimlenenler; katılmak isteyen herkes.

8 yorum:

  1. Ben çok da rahat üstüme alınır, yarın ilk iş yazarım bunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek memnun olurum sayın Patates :)

      Sil
  2. hımmmm isim vermeden kısmı bak sen.
    :)

    YanıtlaSil
  3. isim vermeden bahset kısmına ben de koca bir vov! demek istiyorum :) çok hoş şeyler bunlar :)
    ilk sorudaki, şeldınlı cevaba da çok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha.
      İsim vermeden bahsettiğim kişinin ismini mi versem naapsam? :D
      Sen de yapıver istersen?

      Sil
  4. ver gitsin cessie ya, kim öle kim kala kim duya yani amaaaağn. ahahah. sonunu ben uydurdum tabi, kahretsin.
    koşturmacalarım bitsin, aklımdadır yapacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zamaaaaaaaaaan! İtiraf ediyorum, o öğretmenimin bir öğrencisi! İsmine de Eda diyelim. Çünkü tanımıyorum belki hoşlaşmaz böyle hakkında yazmamdan.Çok üstü kapalı söz ediyorum zaten :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;