4 Eylül 2012 Salı

Posta Kartı #26 #27 #28 #29

Aslında bu kart herhangi bir yerden gelmedi bana, evde buldum.
Doğuş Tıp'tan gelmiş yani bebekken gittiğim hastahaneden.
Kim bilir ne zamandan kalma.
Görünce bağrıma bastım.

Bunları bana canım Çalıkuşu'm gönderdi.
Sevdiğimi ve biriktirdiğimi bildiği için mektubunun yanına eklemiş.
Hep düşüncelidir ki o...
Aldığım en güzel kartlardan bunlar.
*.*
Bu kartı sevgili Neslihan'dan aldım.
Bayram tebriği kartı ama elime bayramdan sonra geçti...
İnce fikirli davranarak yanında gönderdiği bayram şekerini de unutmamak lazım :)
Şu uğurböcüğüne bakın bir de *.*
Veee son olarak bu kart...
Bunu dün aldım, babam posta kutusunda bulmuş.
Tam ben kendisinin kartını gönderiyorken onunki elime ulaştı :)
Sevgili Drwilldone'dan geliyor bu kart.
Harika değil mi sizce de ? *.*

14 yorum:

  1. kartların çok hoşlarmış canım :3

    YanıtlaSil
  2. harika kartların gelmiş yine ama ilk kartın başka bir harika

    YanıtlaSil
  3. kartlar sahane de, asil mevzuya deginebilir miyim? -hiii, header'in degismissss!

    guzel ama, turuncu balik'i ozlersek nolcak?! :(

    sevgiler,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turuncu balık canımız *.*
      Bu biraz sıkıldığım, değişiklik istediğim için böyle oldu. Turuncu balığın dönmesi uzun sürmez herhalde :D

      Sil
    2. dönmüş bile. :) yaşasın ki. ^^

      Sil
    3. Evet :D
      İçime sinmedi pek. Ben de birkaç kişiye sordum, onlar da hoşlaşmayınca "aklın yolu birdir" diyerek turuncu balığa döndüm :D

      Sil
  4. beğendiğine sevindim :)

    bilmez miyim ne çok sevdiğini kartpostalları :) her kartpostal görüşümde aklıma sen geliyorsun, acaba cessie sever mi diye düşünüyorum.

    küçük şeylerle mutlu olmak ne güzel dimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana hiç küçük gelmiyorlar bile esasında :D
      Öyle, minik detaylar hayatı renklendiren :)

      Sil
  5. ne güzel hepsi.
    ama ilk kart doğuştan ya o çok önemli yaw.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bulunca sevindim işte, aldım hemen *.*

      Sil
  6. allahım ne güzeller böyle! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakıp bakıp böyle tepkiler veriyorum ben de! :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;