11 Eylül 2012 Salı


postcrossing'de gördüm ve aşık oldum!
Kartın güzelliğine bakar mısınız? *.*

12 yorum:

  1. enaağ ne güzel.. tam senlik di mi :O
    renkleri falan çoğoşmuş.. beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İvet.
      Görünce bayıldım ve kıskandım.Bana hiç kart gelmiyor şu sıralar -.-

      Sil
  2. Yeşil rengin resme hakim olması çok güzel. Harika bir kart !

    YanıtlaSil
  3. anağ, çok huzurlu bu :)

    yerin yurdun belli olsun, kartlaşalım cessie. post crossinge de gelesim var ama üşeniyorum. ahahaah, çok tipim gerçekten.

    YanıtlaSil
  4. çok eğlenceliymiş cidden :)

    YanıtlaSil
  5. aaaa aynısı bana gelmişti! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de istiyorum :(
      Bana bu aralar hiç gelmiyor, hiç.
      Hele bu, hiç gelmez de...
      Ömrümce böyle bir kartım olmaz, eminim -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;