19 Eylül 2012 Çarşamba

  • Son zamanlarda sanırım aynen bu durumdayım. Ve fark ettiğim üzere ne düşündüğümdeni hissettiğimden çok ne okuduğumu yazıyorum.
  • Aslında anlatmak istediğim şeyler var, ama anlatacak gücü veya tahammülü, doğru kelimeyi de bulamadım, kendimde bulamıyorum.
  • 1 Ekim'de okul başlıyor, ben şu sıralar oldukça gerginim.
  • Babamın bir an önce Adana'ya dönmesini istiyorum ki ne zaman gideceğimi konuşabilelim.
  • Bu gün annem gideceğimi düşünerek aklına estikçe ağladı. Böyle yapması beni de üzüyor, strese sokuyor ve hırçınlaştırıyor.
  • Sanırım günün en iyi tarafı armut yemiş olmamdı.
  • Şimdi banyoya gideceğim ama gitmek istemiyorum. Banyoda ve tuvalette zihnim açılıyor nedense, şu an düşünmeye ihtiyacım yok.
  • Tatilimi bu kadar boş, berbat ve boktan geçirdiğim için üzgünüm. Gelecek yaz asla böyle yapmayacağım.
  • Esin bu dönem ilaç kullanmadan ders çalışmaya çalışmamı söyledi. "Bakalım bütünlemeye kalacak mısın?" Ah, bir de bahis yatırsak üstüme keşke... Korkuyorum -.- 
  • Şimdi banyoya gireceğim, sonra da kitabımı alıp annemin yanına geçeceğim. Babam yokken yapayalnız oturması içime dokunuyor. Ayrıca aynı evde ayrı odalarda oturmamız ve birbirimizin yüzünü görmememiz de çok can sıkıcı.
  • Yarın Ebru gelecek. 
  • Söyleyeceklerim bu kadar.
  • Şimdi banyoya gidiyorum.

8 yorum:

  1. Gelecek yaz asla böyle yapmayacağım. bu sözü kendime her yaz verip tutamıyorum :) sana da gelecek yaz için şans diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Umarım ben yapabilirim :D

      Sil
  2. yaa twitter'ın logosunu nası bloga getiriyosun? dün denedim olmadı ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, aslında o normal bir resim. Resmi ekleyip, bağlantı kısmına kendi tivitır linkimi ekledim. Resim eklemeyi biliyor musun? Evet biliyorsun :D Sadece bağlantı kısmına linkimi yazdım işrte :D

      Sil
  3. büt filan yok.
    sıkı başlaaaa.
    :)
    sevdiğin bölüm çalışmayı seversin kiii.
    tımım gelecek yaz öle olursun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdiğim bölüm olmasından güç alıyorum :D

      Sil
  4. yaz aptal bir mevsimdir.öyle boş geçer gider.asıl hayat kış mevsimidir. o yüzden sallaaa gitsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum.
      Asıl hayat kış mevsimi gerçekten :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;