3 Eylül 2012 Pazartesi

Teşekkür gibi...

Rob Hefferan
Bu da mavi bir yazı olsun, mavi Benjamin'e uyumlu olsun... Şarkımız da bu olsun, ben yazarken bunu dinliyorum.

Bu gün ayın üçü sanırım, bu durumdaa iki gün sonra Ankara yollarındayım canlarım! Ayın altısında kayıt yaptıracağım çünkü. Sonra da bana kalacak yer bulma peşine düşeceğiz...

Yurt çıkmadı bana... Ankara beni bünyesinde barındırmak istemiyor sanırım ama üzgünüm, bu onun sorunu! Yerimiz yurdumuz yok ama sevenimiz çok allaaaşükür! 

Derya Teyze aradı bu sabah annemi, Derya Teyze Ebru'nun annesi bu arada, konuştular. "Cessie için hiiç meraklanma, yurt bulana kadar bizde kalsın." demiş, canım yaa... 

Bundan başka Betül'cüğüm sağolsun öğrenci evinin kapılarını açtı bana, ve Fermina var tabii ki... Bana yardımcı olabileceğini söyledi, alışana dek yalnızlık çekmemin gerekmediğini. Tabii bunlar çok mutlu etti beni, Betül bizim okulun üst dönemlerinden, dünya şekeridir ve biz okul süresince hiç konuşmadık onunla. Daha sonra internet üzerinden sohbet etme şansı buldum. Böyle davranması çok mutlu etti beni. Fermina'yı ise blogdan tanıyorum işte. Bu kadar açık yüreklilikle yardımcı olmaya çalışması beni çok mutlu etti, böyle şeylere gerçekten değer veriyorum...

Ve dün bana yurt çıkmadığını öğrenince koştuğum Luna'yı unutamam... Beni nasıl sakinleştirdi, bana nasıl umut ve cesaret verdi anlatamam ki, kelimeler yetersiz kalır... O hayatımda gördüğüm en hassas insan belki...

Ve Çalıkuşu'(m/n)dan aldığım o mektup... 
İçim sıkıldıkça tekrar tekrar okudum, hepsini... Onun yazdıklarını, Luna'nın yazdıklarını, Fermina'nın yazdıklarını, Darla'cığımın hediyesine iliştirdiği minik mektubu...

Tüm bunları düşünmek beni çok mutlu etti, bir enerjiyle doldurdu içimi. Bu sabah uyandığımda her şey daha basit ve daha mümkün görünmeye başladı. "Öyle veya böyle kalacak bir yer bulacağım nasılsa... Bari bu koşuşturmacanın tadını çıkarayım, olabildiğince eğlenceli geçsin çünkü hayatımda sadece bir kez yaşayacağım." diye düşündüm.

Ben sadece herkese teşekkür etmek istedim.
Geriye dönüp bakınca, bu kadar olumlu, bu kadar ilgili, cesaret ve güç veren insanların hayatımda olması gerçekten çok güzel.
İyi ki varlar.

12 yorum:

  1. son yazımdaki şarkıyı dinle balıkcığım! :) çok eğlen sonra da. hep mutlu ol. dediğim gibi, hallolmayacak şey yok şu hayatta! ankara'dan yazacaksın artık bize! :) üniversite hayatının özlediğimiz yanlarını sayende tekrar tekrar hatırlayacağız, bu çok eğlenceli olacak biliyorum!

    kocaman sevgiler sana!

    luna. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu telefonuma atacağım Luna, değişiklik karşısında bu kadar panik olan bana sıklıkla lazım olabilir diye :)

      Sana da kocaman sevgiler, en kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. aaa azıcık kalmış gelmene yahu! akşamları serin oluyor, yanına uzun kollu bi şeyler al mutlaka. kapalı ayakkabı da al, öyle lastik pabuç gibi falan. gerçi sen taşınıyorsun tabi, almışsındır öyle şeyler kışı düşünüp, ben ablalığımı yapayım gene de :)

    istediğin zaman ara! çok heyecanlı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çok heyecanlı!

      İşte bunu söylüyorum, öyle düşüncelisiniz ki, gerçekten mutlu oluyorum :D Spor ayakkabımla geleceğim, ben yaz kış onu giyerim... Yani Adana'da giyerdim, Ankara kışında spor ayakkabı kullanabileceğimi hiç zannetmiyorum. :D

      Sil
  3. canım cessie'm..

    çok tatlısın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, sen daha tatlısın! <3

      Sil
  4. İdeallerin var gördüğüm kadarıyla.
    Kararlı ve güçlüsün.
    Çıkmazsa çıkmasın yurt.
    Senin önünde hiç bir engelin sağlam duracağını sanmıyorum ben.
    Yıkar geçersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu cesaret verici oldu :D
      Bir çaresi bulunur herhalde, "bilim kadını olucam, tek başıma bilim olucam" diyip şarapçı olmam diye umuyorum :D

      Sil
  5. sen de iyi ki varsın..

    senin aşamayacağın engel yok ki.. buraya kadar kararlılıkla gelmedin mi, yurt mu sorun olacak şimdi, bulunur o, sıkma hiç canını.

    her şey güzel olacak, endişelenme olur mu?

    bir de mailim var sana, onu da okur musun :)




    YanıtlaSil
  6. herşey güzel olacak sorun yapma.
    bak yurt için, hacettepe kampüsüne yakınlardan başla, bahçeli, emek, sonra kızılay, sıhhiye, kurtuluş, bunlar da servislere yakın. bi sorun olursa çözümsüz, bana da söle ama.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekii Deep, teşekkür ederim :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;