5 Eylül 2012 Çarşamba

yolculuk telaşesi

Görsel Zerochan'dan
Hallam, sabah 11'de yollara düşüyoruz, ailecek.
Biraz heyecanlıyım, biraz tedirginim, daha ziyade sevinçliyim.

Şimdi aslında biz babamla gidecektik ama ben "Yooo" dedim, "tanımadığım bilmediğim insanların evinde kalacaksam annem de yanımda olmalı." Annem böyle durumlarda hep dengeleyici bir unsur olur.

Gidip kaydımı yaptıracağız. Bana kalacak yer bakacağız, sonra eve geleceğiz.

Dün gece Gökan'la konuştuk, sağolsun pek moral verici(!) idi.
"Yanımda ağlama dalga geçerim" diye beni uyarmakla birlikte kendisine şiddet uygulama tehdidinde bulununca o da beni biyerlere bırakmakla tehdit etti. Kuytu köşe bi' yermiş, pek bir bilen yoğumuş oraları. KENDİSİ NE ARIYORDU meçhul tabiğ.

Neyse işte. Yanıma kaç kitap almalıyım onu düşünüyorum şimdi. Kaç gün kalacağımız da belli değil ki :/ En azından bir 3 gün oralardayız sanırım. Evet, Şebnem Ferah'tan bana gelsin "Mülteci"

Umarım her şeyi kolayca hallederiz.

14 yorum:

  1. yolunda gitsin her sey dilerim ki, balikcigim.

    sevgiler sana,
    luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, teşekkür ederim :D
      <3

      Sil
  2. hadi beeeee herşey güzel olacak. ne güzel bir heyecan bu.
    iyi yolculuklar.

    YanıtlaSil
  3. iş yoğunluğuydu bayramdı tatildi derken ben baya bi geçmişte kalmışım arşivini kurcaladım kurcaladım sonunda buldum..istediğin bölümü ve okulu kazanmana çok sevindim tatlım hayırlı olsun:) ayrıca kahküllerini beğendim, posta kartlarını kıskandım:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha :D
      Teşekkür ederim.
      Posta kartlarımı çok seviyorum ben de :D

      Sil
  4. her şey gönlünce olur inşallah canım... <3

    YanıtlaSil
  5. sen bir mültecisin; yüreğine sığındın, orda savaş çıksa bile ölen yok.

    istediğini yaptın, umuyorum ki hakkında en hayırlısı budur. meşakkatli bi yolun başındasın, kolaylıklar, mutluluklar, iç huzurları istiyorum senin için. kardeşime ne kadar istersem; en az o kadar.

    yardıma ihtiyacın olduğunda, çekinmeyeceğin insan benim.. meslektaşım olduğunda da ben senden yardım elini uzatmanı isterim(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sema, meslektaşın olduğumda da ben senin peşinde dolanacağım yine, beni utandırma :)

      Sil
  6. sürücü kursunda direksiyon eğitimi için gittim ben oralara. bi daha da karting için gideceğidik, ulaşımın günde bikaç kere olduğunu öğrenince vazcaymıştık :D


    yalnız evleri beytepeye uzaksa hohöööö... 3 saatte gidersin artık. olmadı hatayda kal, her sabah uçakla esenboğaya inersin, ordan da havaşla aştiye. aştiden metroyla kurtuluşa, kurtuluştan da otobüsle beytepeye geçersin, daha kısa olur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökan keşke bi karşıma çıksaydın ankarada da kolumdaki çantayı kafana geçirseydim.
      Sen ne olumsuz bişeysin yahu! -.-

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;