19 Kasım 2012 Pazartesi


Güya bu gün, tüm gün ders çalışacaktım ben. Öyle karar vermiştim.
Ama ne yaptım? Boş boş harcadım günü. 
Bakıyorum nasıl geçti diye onu da bilmiyorum.
Eskiden böyle durumlarda en azından kitap okuyor olurdum.

Salı moleküler sınavı var hiçbir şey bilmiyorum!
Lipidler notu eksikmiş onu da az önce fark ettim.
Botanik labında incelediğimiz bitkilerin latince isimlerini öğrenemedim daha! 
İki hafta önceydi, ne bok yediysem.

Hof ya.
Acilen bi kendime gelmeliyim.

2 yorum:

  1. :)
    öğrencilik işte, hep ders çalışma kararıyla geçer günler.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;