17 Ocak 2013 Perşembe

Ruben Irelend
Evet... On iki buçuk senelik eğitim hayatım, öğrencilik kariyerim boyunca çabaladım ama bir türlü zamanımı planlamayı ve günü gününe çalışmayı öğrenemedim... Bunu sadece genel biyolojide uygulayabildim, o da yarım yamalak.

Halbuki bozuk beynim göz önünde bulundurulduğunda sistemli ve az az çalışmak benim için çok uygun. Çünkü sistemli ve çok çok veya sistemsiz ve çok çok çalışamıyorum...

Neden böyle bir giriş yaptım? Çünkü yarın TKD finali var. Hayır zaten ilki kırk üzerinden yirmili bir şeylerdi... Neyse işte, daha tek kelime çalışmadım. Bakın şu an saat 02.39 , dikkatinizi çekerim. Ben hâlâ çantamdan defter, kalem bir şey çıkarmadığım gibi bir de blogda zaman harcıyorum...

Geçen sene Tolgahan Hoca'nın verdiği matematik ödevini son güne bırakmış da yetiştirmeye çalışırken 3 yazı yazmıştım. Şimdi link bulmaya üşeniyorum. Ders çalışmaya çalışmak insanın yaratıcılığını, üretkenliğini arttırıyor bakın, o bir gerçek.

Neyse...
Gelecek dönem çevreyi kimden alsam yahu? Of, hayatımdaki en önemli sorun bu şu an! :(

Arkadaşlar, an itibari ile Adana'ya dönmeme 8 gün kaldı. Bir hafta 1 gün yani...
Moleküler sınavına da 7 gün kaldı bu durumda.
:(

4 yorum:

  1. Ders çalışmak cidden yaratıcılığa katkı sağlıyor :)
    Çok yaşadığım durumlar :)

    Başarılar sınavlarında

    YanıtlaSil
  2. alışcan sistemli çalışmaya.
    hadiii sabııır.
    :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;