26 Mart 2013 Salı

Horon Teptim Ben!

Bu gün Hacettepe'de Karadenizliler toplaştı.
Ortada bir tulum, minik de bir çember oluşturmuşlar, eğleniyorlar. 
Biz de -Burcu, Mert, ben- izlemeye başladık. 
Sonra da dayanamayarak olaya dahil olduk.

Biliyorsunuz ki ben Karadenizli değilim.
Çerkesim ben. 
Oda arkadaşımın arkadaşı, beni görmüş öyle zıplarken.
" 'Lan bu kız Adanalı! Ne işi var bunların içinde?!' dedim, şok oldum" dedi.
Bunu arkadaşıma anlatınca yapıştırdı:
"Handikap orada ya zaten. Bizim kız Kafkaslardan aşağı inerken, geçtiği her yeri kendi memleketi sanıyor hocam diye girmek vardı ama" 
dedi.
Güldüm ben buna.
Bence güzeldi yani.
Bunu söyleyen, şu geçenlerde salak olduğumu iddia ederek kalbimi kıran arkadaşım.
Biz barıştık, onu sevin.

Ben bir de vidyo çektim, ben başladım, burcu devam etti.
9. dakikada falan biz giriyoruz.
Sıkılır da "Ayh Cessie'yi görüp kapatalım" derseniz diye söylüyorum.
Ama sıkılmayın *.* 
İzleyin bence.

Son zamanlarda okulumuzda gerçekleşen en güzel etkinlikti sanırım.
Kimseye bulaşmadan kendi kendilerine eğlendiler.
İşte "Türkiye kültür mozaiği" klişesini nahoş olaylara kılıf olarak değil de böyle şirin etkinliklere açıklama olarak kullansak keşke.
Bahane gibi değil, övünç gibi.
Medeni insanlar toplansa, bir grup kendi kültürünü yaşatsa ve yaysa, diğerleri de buna katılarak eğlenmesine, öğrenmesine baksa.
Kimse kimsenin tavuğuna kışt demese...

Bir de biz yürüyüşe başladık, iki gündür yürüyoruz.
Kendimi şişman ve çirkin hissediyorum yavrular.
Kilo vereceğim! 

Özetle, söyleyeceklerim bunlar.
Öperim.

4 yorum:

  1. ayh Cessie'yi görüp kapatayım demedim ama senin olduğun yerleri izledim sessiz olarak azıcık, kulaklığım yok şu an çünkü, sonra tamamını izleyeceğim :) zor muymuş horon çekmek? ayak uydurmak zordur herhalde :)

    ne güzel söylemişsin, kültür mozaiği bu olmalı, o nahoş olaylara alet olmamalı.

    yürüyüş güzeldir ama :) yapabildiğim tek spor :) onu da spor niyetine yapmıyorum ya olsun :) rahatlatıyor hem :)

    çirkin ve şişman olmayan Cessie'ye keyifli günler diliyorum Ankara'da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zordu Çalıkuşu'm! Zaten gördüğün gibi biz ayak uyduramadık, zıpladık sadece :D

      Sil
  2. izledim hihi.
    horon da iyidir herhalde kilo için.
    yazdıklarına da güldüm valla.
    :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;