8 Nisan 2013 Pazartesi

sakinleştim ve geldim

Az önce Mina ile konuştuk.
Onunla konuşmak bana iyi geldi.
Sakinleştim ve döndüm.

Bu aralar çok geri zekalıyım arkadaşlar.
Cidden bi haller oldu bana.
Ota boka ağlıyorum ve benim için değerli hatta çok değerli olan birini mütemadiyen incitiyorum.
Şu andan itibaren kendime bir çeki düzen vermeye karar verdim.
Neden böyle oldu gerçekten bilmiyorum.
Ama artık ben bile yoruldum kendimden.
O yüzden öyle.
Artık böyle yapmayacağım.
Onu üzmeyeceğim.
İnsanlara güvenmeyi öğreneceğim.
Bu kadar.

Şimdi size bir şeyler göstermek istiyorum.
Hatırlıyorsanız yılbaşında bir pano hazırlamışlardı, biz de oraya dileklerimizi yazmıştık.
Onları toparlayıp böyle bir pano yapmışlar.
Görünce çok sevindim ehe :D
Bu da benim dileğim arkadaşlar *.*
Sırrıcan sağda, Sırrıcan solda, Sırrıcan çantada ve en sonunda Sırrıcan labda.
Bize üstten üsten bakarken ve bilim adamı edalarında ortalıkta dolaşırken.
Şimdi söyleyin bakayım, kuşların en yakın sürüngen akrabası kim?
Höm, umarım doğru ifade edebilmişimdir soruyu. 
Bir ortak ata iki kola ayrılıyor, biri kuşları diğeri de bir sürüngeni temsil ediyor diyelim.
O sürüngeni soruyorum.
Yanıtını da söylemeyeceğim.
Bu kadar.
Bu da labdaki mini mini kurbişlerden biri.
Esasında ölü ve berbat kokuyor. 
Ama yumuşak, bizzat mıncıkladım.
Geçenlerde kimya çalıştım.
Bunu da gururla paylaşmasam olmazdı.
Dün de biiiirsürü çilek yedim.
Şu sıralar ağzıma giren tek meyve galiba.

Sırtım çok feci ağrıyor, ya da böbreğim.
Bilmiyorum.
Yarın istatistik ve botanik lab var, ikisine de hiç bakmadım.
Şimdi duş alayım, önlüğümü bulayım ve kitabımı okuyayım.
Ha bu arada, çilekler sırf canınız çeksin diye kondu.
*.* 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;