30 Mayıs 2013 Perşembe

Teee bi zaman, kütüphanenin ilerisinde böcüğümsü bi'şiy bulmuştuk. Hepimiz başına toplanıp yere çökmüştük. Güvenlik yanımıza gelip "Hocam siz nabıyosunuz? Herkes size bakıyor" demişti. Sonra da onu videoya çekmiştik. Şimdi o videoyu görünce yayınlama kararı aldım.
Sonradan öğrendik ki bu bir danaburnuymuş.
Bitkilerin toprak altındaki kısımlarını yiyerek zarar veriyomuş.
Mert'in tahmin ettiği gibi kazıcı bi böcükmüş yani.
Geceleri toprak üzerine çıkıyormuş.
Yaşam süreleriyse kısaymış.

6 yorum:

  1. hehehe çok şeker bi videoymuş ama :D
    yorumum biraz tuhaf mı oldu yok ama cidden bi böceği böyle hayranlıkla anlatan ilk kez görüyorum belgesel falan hariç tabi :DD
    ay ben onu alamam elimeee diye diye izledim çok banalim yahu :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Mert öyledir. Canlıları sever, kendini kaptırır öyle :D

      Sil
  2. ay danaburnu mu!! ilk defa gördüm :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;