5 Haziran 2013 Çarşamba

#DirenGeziParkı

Merhabalar,
Ben önce minik bir açıklama yapmak istiyorum...
Paylaşmak istediklerim var...

Dün değil önceki gün Gezi Parkı ve direniş hakkında düşündüklerimi yazdım. Yazıda, meydanlarda olamadığımı, olamayacağımı belirttim. Bu olaya kendimce destek vermek istediğimi, bunu da yazarak yapabileceğimi anlattım. Blogumda içimden geldiği gibi yazmak istediğimi söyledim. Sosyal medyada gördüğüm haberleri paylaşamayacağımı belirttim zira doğruluklarından emin olamam. Görsel de paylaşmamaya gayret ediyorum meydanlarla, polisle, tomalarla ilgili zira zaten herkes öfkeli ve gergin... Ben, okuyanları celallendirmekten, daha da öfkelendirmekten kaçınmaya çalışıyorum ama bunu yaparken sinmek, sessiz kalmak istemiyorum... Bu nedenle de konuyla ilgili, yüzümde tebessüm bırakan, "provokasyon bu!" den(e)meyecek tivitleri, belki ilerleyen zamanlarda pankart ve duvar yazılarını paylaşmak istiyorum. Dün yaptığım buydu. Buna bu gün de devam etmek istiyorum. Kendimce tivit seçtim. Bıyrın









4 yorum:

  1. ha haaaa şaaneeee.

    bıyırdık.
    :)

    doğru bildiğini yap iştee.
    güzel yapıyorsun kii.
    :)

    YanıtlaSil
  2. mehmet ali börtücene arkadaşım ayol benim! meşhur olmuş, görünce haber vereyim :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;