29 Temmuz 2013 Pazartesi

Dance in the Vampire Bund

Yazan: Nozumi Tamaki
Yönetmen: Akiyuki Shinbo
Bölüm Sayısı: 12 


Tee bir zaman romantikli fantastikli anime arayışına çıktım. 12 bölüm, hemen biter diye de Dance in the Vampire Bund'ı seçtim. Ama hemen bitiremedim. Tabii ki hemen bitiremedim.

Öncelikle ana karakter çok sevimliydi, Mina Tepes. Vampir kraliçesi. Ama işte... Bir türlü büyümüyordu, vücudu çocuk vücudu gibiydi. Bir de kurt çocukla aşk yaşayınca bunlar, tabi biraz Akira, kurt çocuk yani, sübyancı gibi oldu. Tuhaf geldi.

Başta Mina Tepes kötü mü iyi mi anlayamadık. Zaten çok da saçma başladı. İlk bölümler gayet sıkıcıydı. Yani düşünün, vampirler gerçek mi değil mi diye halk oylaması yapılan bir televizyon programı ile başlıyor, meh. 

Son birkaç bölümde heyecan arttı biraz tabi. Mina Tepes'in yaşamındaki zorluklara azıcık tanık olduk. Ama ne bileyim, gördüğünüz gibi anlatacak da pek bir şey yok. Öyle bir animeydi işte, çok da güzel değildi.

Dün gece kalan 3 bölümü de bitirdim ve mutluyum.

2 yorum:

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;