29 Ağustos 2013 Perşembe

günlük gibi

la vie en rose dinleyelim

Bütün gece uyanık kalıp bütün gün uyumak gerçekten hiç sağlıklı değil, insanın psikolojisini bozuyor. Nohut bu gün bana dedi ki, böyle güneşin doğmasına yakın saatler, insanların en mutsuz olduğu, en olumsuz düşüncelere kapıldıkları saatlermiş. Ağır hastalar bu saatlerde ölüyormuş, bu yüzden insanlar "sabahı bir etseydik" falan diyormuş. Ne kadar doğru bilmiyorum ama tabii ki tüm geceyi yalnız ve uyumadan geçirmek buna neden oluyor olabilir. Yoksa kuzenlerle, Ebru'yla falan sabahlara kadar gülüşebiliyoruz biz. 

Ben de çok kötü oluyorum geceleri. Bir ara iyice fena oluyor, ağlayacak gibi oluyorum. Uyandığımda da dayak yemiş gibi oluyorum. Şimdi bile içimde bir kasvet var. Belki biraz da Nohut'un söylediklerinden etkilendim.

Ama şimdi bırakalım bunları! 

Günlerdir üzerime ölü toprağı serpilmiş gibiydi. Esin'e gitmek, onunla konuşmak ve onu dinlerken düşünmek, otobüste düşünmeye devam etmek ve eve girdiğimde pek çok şeyi kafamda bir yerlere oturtmuş olmak bana iyi geldi. Gerçi düşünülen konu aklıma geldikçe midemde bir geriye çekilme hissi oluyor yine ama, eskisi kadar panik durumda değilim. Eve gelip defterime yazmak, düşünceyi biraz olsun somutlaştırmak daha da iyi geldi. 

Sabah yattığım için akşam kalktım bu gün. Yani, gerçekten akşam. Kalktığımda saat beşe geliyordu, iyice abarrtım. Ama o kadar geç uyanmadım üçte falan uyandım yia. Biraz telefonda konuştuk Nohut'la. Bu telefon konuşmaları yüzünden beynimizde tümör çıkmasından da endişeleniyoruz aslında. Ama neyse... Şimdi buna kafa yormak istemiyorum.

Tartışmadığımız için, hatta aksine olumlu bir telefon konuşması olduğu için biraz neşelendim. Üzerimdeki ölü toprağını attım denebilir. Kalkınca hemen banyoya girdim. Çünkü sersem gibiydim. Banyodan çıkınca da yemek yedik.

Yemekten sonra odama kapandım. Günlerdir yazmayı ertelediğim mektupları yazdım. Takas edeceğim kitapları hazırladım. Yarın postaneye gideceğim. Sırf üşendiğimden, yatağımdan kalkamadığımdan erteleyip duruyordum. Oysa hem ertelemeyi bırakıp harekete geçmek hem de yatmak dışında bir şeyler yapmak bana iyi gelecekti, geldi de.

Şimdi yine biraz heyheylerim üstümde ama iki bölüm House izleyeyim, bir şeyim kalmasın. 
Veya daha kötü olurum belki. 
Bilemedim.

4 yorum:

  1. olsun ya tatildesin ya uyu gitsin.
    :)
    geceleri niye ağlıyon ki ama.
    :)
    heyheyler gelir hepimizee normal normal.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyheyler yüzünden.
      Herkese çatıyorum bi de.

      Sil
  2. Bi deney.ben gonullu olamam.tam bi hafta tv pc ceptelefonu kapali.belki dogada daha kolay olur bu dedigim.merak sadece ,sonuc ne olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle dönemler geçirdiğim oluyor. bazen çok iyi geliyor bazen iyice kafayı yiyorum.

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;