30 Ağustos 2013 Cuma

Kitap Takası *.*

Okuduğum veya okumadığım ancak tekrar okumayı veya okumaya çalışmayı düşünmediğim kitapları takas etmek istediğimi duyurmuştum. Böylece Vikitap'tan iki kişiyle (Marcelproust ve Ekruya) bloggerdan da Boş Defter ile anlaştık. Dün herkesin kitaplarını gönderdim! *.*

Marcelproust'ın ve Ekruya'nın bana gönderdiği kitaplar da bu sabah, dokuz sularında elime ulaştı! *.* Tabii heyecanla paketleri açıp, baş ucuma koyup geri uyudum. Çünkü yine geç yatmıştım. Ama uyanınca tabii ki birer birer inceledim, sevdim, yeri geldi okş ehöm tamam. Yani kitaplarımın ulaşmasına çok mutlu oldum.

Açıkçası böyle olmasını beklemiyordum, kitaplar çok temiz kullanılmış. Ne bir çizik, ne bükülmüş bir sayfa, hayran kaldım. Ehe, itiraf etmeliyim ki ben bazı kitaplarıma satın aldığım tarihi, bazılarına başlama ve bitiriş tarihimi yazıyorum. Ama öylesi de güzel olurdu, her tarafından notlar fışkıran kitapları da seviyorum, bu takas işi güzel *.* En güzel tarafı da Damızlık Kızın Öyküsü'nün artık kollarımda olması *.*

Şimdi heyecanla Robinson Crusoe 389'dan sipariş verdiğim kitapların gelmesini bekliyorum. Aslında kitaplar gecikmiş sayılmaz, ben biraz aceleci davrandığımdan, sabırsız olduğumdan sızlanıp duruyorum.

Yine içime güneş doğmuş gibi, kitap okuma konusunda aceleci ve heyecanlıyım.

Bu arada takas listemi de güncellemiştim ben, sonradan baktınız mı bilmiyorum. Takas verilecek olanların veya verilmiş olanların üzeri çizili. Diğerleri değiş tokuş için bekliyor. Göz atmak isterseniz tık tık.

10 yorum:

  1. Balikcigim,

    Bitanem sen ne tatlisin yahu! Cok guzel bir fikir olmus bu takas fikri, hos ben okudugum kitaplara kiyamam heralde ama, kiymak gerek bazi bazi. Kitap arasindaki izler, kovalanmasi gereken seylerdir bence.

    Balikcigim,

    Kendine dikkat edesin,

    Cokca sevgi ile,

    Luna.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hepsine kıyamıyorum ama kimileri bir kez okunuyor, sonra dokunulmuyor. Ne bileyim ne ödünç isteyen oluyor artık, kışın hep Ankara'da olacağım zaten. Ben yokken kimse dokunmaz da kitaplarıma. Ben de böylece hem okunsunlar, hem de ben yeni kitaplar okuyayım istedim :)

      <3

      Sil
  2. Merhaba.
    Benim çok geniş bir kütüphanem var ve kitap takası yapmayı çok isterim. En kısa zamanda kitaplarına talip olacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simge, ben biliyorum senin blogunu :)
      Seninle takas yapmak çok isterim. Hem sen kitaplarıma talip olana kadar ben yenilerini okuyup eklerim belki takas listesine :)

      Sil
  3. bende takas yapmak istiyorum ama okul falan derken karışıcak gene :D belki daha sonra :))
    Keyifli okumalar :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı bir şehirde okuyorsan karmaşık evet :)

      Sil
  4. temiz okuyanlara ben de şaşarım.
    ben de yazarım iç kapağa filan.
    her yerini çizerim bi dee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle yazılmış, çizilmiş kitapları da severim ki :)

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;