10 Eylül 2013 Salı


Sonunda bir gün, sıkıntıdan öleceğim. Dünden beri hiçbir şey yapmıyorum. Dün kitap bile okumadım, düşünebiliyor musunuz? Güneşi Beklerken diye bi' dizi varmış, ona sardım. 10 bölümü yayınlanmış daha önce, o 10 bölümü izliyorum işte iki gündür. Her bir bölüm 438294932 saat olduğu için -.- Biz neden yabancılar gibi, 500 saat olmayan 13345 bölüm sürmeyen diziler yapamıyoruz ki?

Aslında ben anime baktım, Kore dizilerine baktım. Boys Over Flowers diye bir dizi var mesela bana en az 5 kişi şiddetle önerdi. Ona saracaktım, sonra Güneşi Beklerken'in ondan uyarlandığını gördüm. Hah, bi de dizi uyarlama merakı... Kardeşim uyarlayacağına yaratsana! Neyse çekik gözlü erkekleri pek çekici bilmiyorum, bi de çok zayıflar falan ya. Türkiye uyarlamasındaki çocuklar daha yakışıklı olur diye başladım diziye.
Bu adam kim bilmiyorum ama onu Kerem karakteriyle sevdim. Mimikleri filan da sevimli. Yalnız çok kaslı... Kaslı erkeklerden pek hoşlanmıyorum ya. Bu adamı izlerken de bazen ne mimikleri ahaha ne de sarı kirpikleri gözüme görünüyor kasları yüzünden...

Geçenlerde bu kaslar konusundaki düşüncemi Nohut'a açtım.
"Ya, ben çok kaslı erkeklerden hoşlanmıyorum, biliyorsun. Daha önce de söylemiştim. Böyle vücudu çok büyük, kafası minicik görünen erkekler bende sanki geri zekalılarmış gibi bir izlenim uyandırıyor. Ama bu dizideki çocuk o kadar kaslı değil. O yüzden sevdim. Ama diğerleri... Hof bilmiyorum işte, kas sevmiyorum" 
Sonra sessizlik, sessizlik...
"Sen dinlemiyor musun beni?!"
"Dinliyorum."
"Niye yorum yapmıyorsun o zaman?"
"Ne bileyim Cessie ya, pek hoşlanmadım bu konudan. Ne diyebilirim bilmiyorum. Hem, nerden çıktı bu ya? Ben sana uzun bacaklı kızları anlatıyor muyum?" 
"Sen de uzun bacaklı kızları çekici bulmuyorsan, bunu bana anlatabilirsin." 

Sonra anneme de izlettim. Hiç beğenmedi çocuğu... Ahah yakışıklı bulduğum erkekler içinde bir Johnny Depp annemden geçer not aldı.


Sonra böyle bir video izledim, komik bi' şey bence. Ben güldüm. Siz de gülün diye buraya iliştiriyorum.

Burcu'yla aynı odada kalmak için dilekçe vermiştik. Bizi aynı odaya yerleştirmişler *.* Bu sene birlikte kalacağız. Biraz arkadaşlığımız bozulursa diye çekiniyorum, pek çok insan korkuttu bizi, birlikte yaşarsanız dost kalamazsınız diye... Sürekli birbirimizi görmekten gına geleceğini söyleyenler de var ama, biz böyle olmayacağını umuyoruz. İkimiz de konu üzerine konuştuk dilekçe vermeden önce. Birbirimizin kişisel alanlarına müdahale etmemek konusunda, birbirimize kendi başımıza kalacak anlar yaratma konusunda aynı fikirdeyiz zaten. Belki benim Nohut'la olan telefon görüşmelerim biraz sekteye uğrar. O da kötü mü olur iyi mi olur bilemiyorum... Zaten kafam çok karışık.

10 gün sonra Ankara'ya dönüyorum ben. Yine tabii Burcu'yla da konuşurum. Yeni okul yılı için sabırsızlanıyorum ama bir yandan da biraz tedirgin olmaya başladım tabii, gidiş tarihi yaklaşınca.

Çok sıkılıyorum bi de, çok ama, çok, çok feci.


15 yorum:

  1. Güneşi beklerken'i bende izliyorum ilk bölümde redd çaldı dedim tamamdır , olur bu diziden, odalardaki posterler, kıyafetler falan iyi seçilmişti ta ki şu geçen bölüm doğumgününde pop şarkılar çalana kadar o güzelim müzikleri dinleyenler neden mustafa ceceli eşliğinde dans eder, bana birinin açıklaması lazım, hafiften soğur gibi oldum ama izlicem yine.
    Not: ben de kaslı erkeklerden pek haz etmem, onlarda hafif göbekli benden etmez zaten :D o değil de ben barışı daha çok sevdim, daha bir sempatik ^.^ keremin de çizimlerini sevdim yani çiziyor olmasını, yazına değil diziye yorum yapmış gibi oldum biraz ama...
    Sevgiler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, müzikler oldukça iyiydi. Demir Demirkan, Nükleer Başlıklı Kız filan da var herhalde *.* Ama Mustafa Ceceli cidden kötü oldu tabi.

      Ben de keremin hödük oluşunu sevdim herhalde. *.*

      Sil
    2. bir de dizide şeyi sevmedim, hep kerem yalnızken kasları var kadrajda :D
      ama renkler, ışık montaj gerçekten iyi ^.^

      Sil
    3. Değil mi?
      Çok onun kası da ya, azıcık daha az olaydı :(

      Sil
  2. Hiçbir şey yapmama durumu arada bana da geliyor. Boşver arada böylesi de iyi.
    Arkadaşınla aynı odada kalma olayına sevindim :)
    Bu arada birisi 10 gün sonra Ankara'ya dönüyorum mu dedi *_*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dönüyorum :D
      Eğer Ankara'daysan görüşelim ben gelince. *.*

      Sil
    2. Hafta sonu geliyorum, geldiğimde haber veririm mutlaka :)

      Sil
    3. Bak istersen sana numaramı filan de verebilirim, haber et muhakkak.
      Bizim yurt işi biraz karıştı, 20'sinde uygun olmiycakmış odamız, 24'ünde ankarada olacağım.

      Sil
    4. İlk hafta oryantasyon dersleri olduğu için Beytepe'ye gelme ihtimalim var benim de. O sıralarda sen de uygun olduğunda ayarlayalım mutlaka
      Mailimi bırakıyorum o zaman buraya :)

      birkitapseveringunlugu@hotmail.com

      Sil
  3. Bende Güneşi Beklerken'i izliyorum ve çok seviyorum bu sene takip ettiğim tek Türk Dizisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kopmazsam izlerim herhalde :D

      Sil
  4. geçer geçer.
    :)
    fringe güzel.
    fat diary de.
    :)

    YanıtlaSil
  5. o diziyi ben de izliyorum ama uyarlandığı söylenen diziden epey farklı. entrika, gizli işler falan pek yoktu onda :)

    yeni dönem güzel olacaak :)





    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;