12 Kasım 2013 Salı

Kitap Tiryakileri 1.Blog Turu 2.Gün: Şans Bilekliği | Alıntılar


Merhaba herkes!
Bu blog turu olayına ben de dahil oldum sonunda. Ne cesaretle kalkıştım buna hiç bilmiyorum. Ama fena da olmadı, bu sayede güzel bi' kitap okumuş oldum.

Bu gün Kitap Tiryakileri Blog Turu'nun ikinci günü. Benim yapacağım şeyse kitaptan alıntılanan cümleleri derleyip paylaşmak. Kitap kendi türü göz önünde bulundurulduğunda hiç fena değildi. Umarım paylaşılanları beğenirsiniz. 


"Poitras ve Ortakları'nda adam öldürmek yasaktır. Burada böyle bir kuralımız var bizim. Kan lekeleri ortalığı batırıyor, kimsenin de yeni ahşap döşemeleri kirletmesine izin verecek değilim."
*
"Zorluklar,insanı karakter sahibi yapar.Küçük şeylerden, arazimizde akan dereden, dağlardan, resimlerden, hayvanlardan, dışarıdaki havadan mutlu olmayı öğrenmek,minnet dolu bir hayat yaşama şansı sunarak sana mutluluk verecek. Gönül yaralarıyla başa çıkmak zorunda kalmayan ya da kalp kırıklıkları yaşayan diğer insanlara yardım eli uzatmayan insanlar,sonunda sığ,basit ve sıkıcı insanlar olup çıkarlar."
*
"Kimse insanları istismar eden, kaba ve aşağılık birinin yanında bulunmamalı,hayat çok kısa."
*

"Sevgi kalbi yumuşatır. Sevgi iyileştirir. Sevgi hayata tutunmanı sağlar. Hayatı yaşanmaya değer kılar. Daima sevgiye açık ol,zor geldiği zamanlarda bile."
*
"Yatak odamın tavanını maviye boyadım ve aralarında Büyükayı, Küçükayı ve diğer takımyıldızlarının da bulunduğu beyaz yıldızlar çizdim. Uykusuzluk peşimden kudurmuş bir leopar gibi izimi sürdüğünde, gözlerimi dikip baktığım yer orası."
*
"Benim  para hakkındaki düşüncelerim, yıllar önce bir peçetenin üzerinde gördüğüm bir sözle özetlenebilir: 'Para her şey değildir belki ama sinirlerimi yatıştırıyor.'"
*
"Uykusuzluk, bir musibet. Parmak uçlarında peşinizden gelir ve karanlık bastığında uykunuzu ağzıyla kaparak dişlerini sımsıkı geçirip etrafa savurur." 
*
"İnkâr içindeki yetişkinlerle uğraşmak tam bir işkencedir. Kendi hayatları tehlikede olsa dahi onları tedavi görmeye zorlayamazsınız. Konuşmak işe yaramaz, tehditler, gözyaşları, histeri krizleri, hiçbiri işe yaramaz."
*
"'Sakın korkma, Steve. Onun testislerini birbirine vurduracaksın. Bu da sana edebileceğim en büyük iltifat.'"
*
"Sırlar sizi öldürür. Fiziksel olarak olmasa bile iç dünyanızı öldürür. Yaşamak istediğiniz hayatı öldürür."
*
"Bir ailenizin olması, kasırgada yaşamak gibi bir şey. Bazen etrafında dönüyor, bazen tek başınıza dışına fırlatılıyorsunuz. Bazen de içinde birileriyle el ele tutuşup lanet olası şeyin bitmesini bekleyebiliyorsunuz." 
*
"...başkalarını öldürmek için savaşlara ve savaş makinelerine yüz milyarlarca dolar harcayabilen bir ülkenin, nasıl olup da küçük bir çocuğun ihtiyaç duyduğu ve hak ettiği tıbbi bakımı, tüm aile maddi anlamda dibe vurmadan karşılayacak bir yol bulamadığını merak ettim."

E-mail Adresimiz: kitaptiryakilerii@gmail.com
Facebook Adresimiz: facebook.com/tiryakikitap
Twitter Adresimiz: twitter.com/tiryakikitap

4 yorum:

  1. Ben bile bu kadar dikkat edememiştim. Çok güzel bir yazı olmuş. Teşekkürler... ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimizin alıntılarını birleştirdim, teşekkür ederim *.*

      Sil
  2. bulursam okurum bi gecede biter gider bu.
    :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;