1 Aralık 2013 Pazar

Yeşil Vadi


Dün gece çok hoş bi' geceydi. Yemek yemeyi mi reddetmiştim, uyuya mı kalmıştık hatırlamıyorum ama gece baya açtık. Biraz greyfurt, iki de çiğköfte yedim. Nımnım, enfesti. Bu hayatta hayır diyemeyeceğim şeyler varsa, onlardan biri çiğköftedir. Bir de vidyo çekmiştik greyfurt soymalı ama Burcu izin vermedi sağda solda yayınlamama, nedenini bilmiyorum. Kesin inanılmaz saçma bi' sebebi vardır.

Vizeler başladı ya mütemadiyen yazıyorum fark ettiyseniz. Gün içinde öğlene doğru yazmıştım işte, banyo yapacağım, ders çalışacağım falan demiştim. Hiç birini yapmadım. "Ders çalışamıyoğruuuuuuuuuuuğm" diye depresyona girdiğim için Mert Yeşil Vadi'ye çağırdı beni. Toprağına koymak için yaprak ve liken toplayacaktı. Önce kirli olduğumu söyledim, sonra ders çalışmadığımı söyledim. "Cessie, zaten ders çalıştığın yok, odada oturup üzülüyorsun. Gel, bari moralin düzelir, neden ders çalışamadığını konuşuruz." dedi. Ben de karşı koyamadım.

Giderken bi' köpek ailesi gördük, oynaşıp duruyorlardı. Mert onları bize benzetmiş. Bir de köpeklerden esinlenerek iki çocuk yapmaya karar verdi. Köpekleri sıklıkla örnek alıyor. Korkuyorum ki yakında bacağını kaldırıp sağa sola kokusunu bırakmaya kalkışsın. Neyse.

Yeşil Vadi'yi çok seviyorum. Sessiz ve güzel bir yer, yalnız çok soğuktu hava. Lahana gibi giyinmiş olmama rağmen üşüdüm. Bir de fotoğrafım var onu da ekleyeceğim Mert feyse falan koyarsa.

Ağaçların arasına daldık Mert'le, taaaaaaaa tepelere kadar gittik. Çok güzel karayosunları gördük. Likenler gördük, bir de mantar gördük. Mert yosun yetiştirmeye karar vererek örnek topladı ama sonra hiçbir şey bilmediğini fark ederek, onları odasına götürüp kurutmaktan vazgeçti. Bütün bu muhteşem şeyleri bence benim sayemde bulduk. Kızılderili sezgilerim sayesinde, doğadaki ilginç şeylerin yerini şıp diye buldum. Mert akşam yemeğine dek bunu reddettiyse de sonunda karşı çıkamadı.

Bir ara Aleksandır Süperberduş gibi yollara düşelim dedim ama o önce en azından altımızda bir araba, cebimizde para olması gerektiğini söyledi. Bu fikri pek sevmedim ve "Ben tek başıma yollara düşerim o zaman!" dedim. Ama sonra bir yerlerde ölüp kalma fikrinden de hoşlanmadım.

Yemekhanenin orada kedimi gördüm. Birazcık sevdim ama çok üşüdüğümden çok fazla ilgilenemedim onunla. İlginç bir şekilde keyfi yerinde görünüyordu.

Yeşil Vadi'de minik bir vidyo çektim. Mert'in heyecanlı halleri baya komik oluyor ama öylesini denk getirmek biraz zor. Biraz da çaktırmadan çekmek gerekiyor tabi ki doğallığı bozulmasın. Bu öyle bir vidyo değil, yine de buraya iliştiriyorum. Mert ölürse elimdeki tüm bu vidyolara bakıp bakıp depresyona gireceğim.


6 yorum:

  1. keyifli anlatmışsın.
    filmi de izledim.
    yeşil vadide karpuz kesmiştiniz di mi.
    okula yakın bi yerdi diy mi.

    bi de tunalı hilmi'nin orda yeşil vadi var biliyon mu.
    restoran.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A bilmiyorum Tunalı'yı hiç.
      Bu bizim okulun vadisi. :)

      Sil
  2. Sen de çok tatlısın diyerek buradan vidyoya yorum yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bak, kızılaydan yukarı doğru yürüyün, meclisin karşı köşesinde tunus caddesi var ordan yukarı yürüyün ya da meclisin ordan yürüyün, yukarda kuğulu park var ve tunalı hilmi caddesi. daha yukarda da seğmenler parkı ve botanik park. nefis yerler ya. yürüyün. bi de daha yukarda çay gözleme parkı var. papazın bağı. nefis kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh tamam. Bi gün Burcu'yu da alırım yürürüz Tunalı'ya. Tunalı Pasajı mı ne varmış, sahaf varmış orada da. Aslında Mina beni götürmüştü Tunalı'ya ama ben öğrenemedim yolları O:)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;