29 Ocak 2014 Çarşamba

Posta Kartı #42 #43 #44 #45 #46 #47 #48

Az önce babam odama girdi, elinde tam 7 kart ile!
İnanılmaz mutlu oldum, zaten bekliyordum, gelmemiş olmasına şaşırıyordum ama böyle hepsi birden ulaşınca, cennete düşmüş gibiyim *.* 

Tarayıcım olmayınca kartların fotoğrafını çektim, pek de iyi çıkmadılar ama neyse. 
Bu kart Polonya'dan gelmiş, gönderen kişi pek bir şey yazmamış.
Bana bunu gönderdiği günlerde anladığım kadarıyla kar yağıyormuş ve hava sıcaklığı -5 dereceymiş. 

Bu kart İskoçya'dan gelmiş.
Yani aslında sanırım o orada yaşıyor ama bu kartı başka bir ülkeden göndermiş, "gerçekten uluslararası ;)" yazmış bana.
Ancak yazısı pek okunaksız geldi bana, kısaca bir şeyler karalamış, ne yazık ki çoğunu anlayamadım meheh :) 


İki tane baykuşlu kart aldım. 
Bu Marlies isimli birinden, Hollanda'da yaşıyormuş.
O da benim gibi okumayı ve mektup yazmayı, kart yapmayı, sincapları ve baykuşları ve kartpostal almayı seviyormuş.
Onu ve gönderdiği kartı sevdim.


Bu da diğeri iştee *.* 
Çek Cumhuriyeti'nden, Rudka isimli birinden.
Pek bir şey yazmıyor, kartı beğenmemi umduğunu söylemiş ve iyi dileklerde bulunmuş.
Kartı çok sevdim Rudka, evet! *.*


Bu kart Almanya'dan, Annette isimli birinden gelmiş.
İki yaşında bir torunu olduğundan bahsediyor ama yaşlı görünmüyor. 
Bana bu kartı yazdığında oradaki hava sıcaklığı da dört dereceymiş, çizdiği bulutlardan ve çizgilerden yağmur yağdığı sonucuna da vardım :D 
Bulunduğu şehirde güzel ve eski evler olduğunda, yazınsa orada çeşitli konserler falan düzenlendiğinden, çok hoş bir atmosferi olduğundan bahsetmiş.
Onu sevdim.

En sevdiklerimi en sona sakladım. 
Bu kartı çok beğendim, Almanya'dan gelmiş, Amelie isminde birinden. 
21 yaşındaymış, neredeyse benimle yaşıt. 
Uyumayı, yemeyi ve hayal kurmayı seviyormuş ve üniversiteye gidiyormuş.
Ona teşekkür için yazdığım mesajda bunları benim de sevdiğimden bahsetmeyi ihmal etmedim eheh.


Bu da sonuncusu! 
Bu kart da Almanya'dan Hanna diye birinden gelmiş. 
Okumayı sevdiğini ve televizyondan çeşitli sporları takip ettiğini yazmış.
Pek uzun değil.
Ama sanırım şu ana dek aldığım kartlar içinde en güzel olan bu! 
Şey bir de bunun bir üstündeki.

Sanırım bunları Ankara'ya götürüp Mert'e de göstereceğim.

8 yorum:

  1. Bu olay çok hoş. Bir ara niyetlenmiştim ama kart bulamayınca hevesim kaçmıştı. Bir gün becerebilirim belki :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzelleeeeeeerr *.*

    kart bulmak GERÇEKTEN ÇOK ZOR :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim, özellikle son ikisini.
      :)

      Sil
  3. Çok sevdim kartlarını :)

    YanıtlaSil
  4. oleey devam ediyo kartpostallaşman ne güzeel :)

    baykuşlarla filler çokooş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben Ankara'dan gönderiyorum :D Adana'da da birikiyorlar :)

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;