15 Şubat 2014 Cumartesi

14 Şubat Sevgililer Günü


Şimdi size aşk ve grup seks üzerine fkdsjfds şaka şaka. Şimdi size dünümü anlatıcam, sabahın sekizinde bu sebeple uyandım. Yine şaka ya, uyku düzenim bozuldu, dün sabah da 4'te uyanmıştım mesela.

Neyse zevzeklik etmeyeyim. Bir zaman önce, Ebru'yla cuma günü buluşmak için sözleşmiştik. Fırsat bu fırsat, Mert'le de tanışsınlar dedim. Ebru da istiyordu onunla tanışmayı, böylece üçümüz buluştuk. Ebru'yla benim paramız olmadığından Aba Piknik'e gittik ve bütün günü orada geçirdik! Burada sitemlerim ve çemkirişlerim var, geliyor!

Her şey başta güzeldi. Hataylı dönerleri mideye indirdik, Mert biraz durgundu ama sohbet ettik, konuştuk, gülüştük. Bir 5 saat falan oturduk Aba Piknik'te ve artık sıkılmaya başladık. Bu süre boyunca Ebru birkaç kez birilerini arama düşüncesinden bahsetti. Birkaç kez İbo'yu arasa mı aramasa mı çelişkisi yaşadı, bir iki kez Abbas'ı. Ben de sinirlendim. Artık Aba Piknik'te oturmaktan da sıkılmıştım, sıkıntımı dile getirdim, kalkalım dedim. "Napıcaz?" sorusuyla karşılaşınca "Takılara bakarız, Dost'a gideriz" dedim. Ebru -biraz da hırçın bir sesle- biraz daha oturmak istediğini, takı bakmak istemediğini, kitapçıya da gittiğimizi söyledi. Biraz daha oturduk... "Keşke İbo da olsaydı" temennilerini de duyunca ben iyice sinirlendim. "Madem öyle İbo'yla çıksaydın" dedim. Ebru bunu kendisini kıskanmama yordu, bana şaka yaptığını söyledi falan. Hala Aba Piknik'te aptalca oturuyorduk ve Ebru ısrarla takı bakmak istemediğini söylüyordu. En sonun da Mert de sıkılınca poposunu kaldırmaya ikna oldu, takı bakmayalım ama yürüyelim dedi, daha da sinirlendim. "Takıların olduğu yere erişmek için yürümemiz gerekecekti zaten Ebru!" dedim. Bir süre de hem önerimi reddetip hem başka bir öneride bulunmayıp bizi dönercide 54732658427 saat oturmaya mahkum etmesi üzerine tartıştık.

Sonunda benim favori takıcıma gittik, cıvıldayarak içeri girdi, bir sürü şey beğendi, para biriktirip oraya gideceğini söyledi, bizimle Dost'ta dolaştı ve bunları yapan kişi Aba Piknik'e kazık çakma konusunda direnen kişiydi! Favori takıcıma geldiğimizde en başta ona dedim ki "Mert genellikle buraya girmez, dışarıda oturup bekler. İstemiyorsan sen de onunla bekleyebilirsin, ben bir iki şeye bakıp çıkarım." Bunları özellikle yazdım altını da çizdim zira geliyor! Tüm bu olanlardan sonra Ebru haklı olduğumu kabul etmedi ve kendisini "takı bakmaya zorladığımı, ona saygı göstermediğimi" iddia etti. "E o zaman sen de beni orada oturmaya zorladın, bana saygı duymadın? Hem ben sana istemiyorsan Mert'le kal, içeri girmek zorunda değilsin dedim?"

Ona gerçekten öfkeliyim. Güzel bir gün falan geçirmedik, bu davranışlarına anlam veremedim. Biz onunla her buluşmamızda bunu yapardık kaldı ki. Kentpark'ta buluşurduk, bişeyler yer, oturur, sohbet eder sonra da amaçsızca dolanırdık. Kitapçıya mutlaka girerdik ve başka ıvır zıvırlara bakardık. Dün ne değişmişti? Açıkça sıkıldım yahu dönercide oturmaktan. İbo'yu mu arasaymış, Abbas'ı mı arasaymış. İbo ile yarın görüşeceklermiş, Abbas'la da görüşürler, bu insanlarla benimle görüştüğünden çok görüşüyor. Kaldı ki ben onu buluşmak için zorlamadım, İbo'yla olmak istiyorduysa İbo'yla çıksaydı dün. Ama ondan sonra da bana "artık hiç görüşemiyoruz, benimle çıkmıyorsun, bize gelmiyorsun" falan diye çemkirmesin. Orada iki kişi var kendisiyle görüşmek adına gelmiş ama o telefonla konuşacakmış. Bu ne demek biriniz bana söyleyin allasen.

Neyse ya, yazarken daha da sinirlendim. Feysbuka girerse bi kavga edelim de rahatlayayım -.-

7 yorum:

  1. aba piknik. sakarya di miiiii. bak az ilerde otlangaç var. midye tavacı. orası da ucuz ki. bak bi de yine sakaryada hostanın yanında bir bereci, yün eldivenci var, yanında da balıkçı, o arada içerde goralı sandviç var bak ona da gidin işte. :) dost'ta satılıyomuş benim kitap yaaa, ordan almışlar işteee. en sevdiğim kitapçı. senin takıcı bak, yükselde, eski dost'un köşesinde mi. köşede bi kitapçı var. adı turhandı galiba. yanında takıcı var peek severim yaa. karşısında simitçi vardı sankii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O hooo Deep, her yeri de biliyorsun. Tamam bir dahaki sefere bunları midye tava yemeye götüreyim. Balık da yemek istiyorum, balık balık! *.* Sakarya mı bilmiyorum, ama mümkün, Olgunlar'a çok uzak bir yer değildi.

      Sil
  2. du bak şimdi.
    olgunlar, yukarda ya, kitapçıların orası, ordaki abayı bilemedim, sakarya, aşağıda ya, postanenin karşısında ya, soysal pasajın arkası, sakarya orası, aba piknik var orda, otlangaç da orda, hosta da orda, goralı da, postaneden karşıya geç, zafer çarşısına giderken sağdan ilk sokak, sakaryaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten biz de Olgunlar'dan aşağıya doğru yürüdük, hemen yakınında diil. Ama etrafta ne var ne yok pek bakmadım ya. Ama senin dediğin yerleri bulacağım! Hatta belki de senin bahsettiğin Aba Piknik'teydik.

      Sil
    2. takıcı nerdeeeee. yükseldeki anladın mıı. eski dostun köşesi. mülkiyelilerin karşı köşesi. yanında turhan doruk kitabevi var. yanında takıcı var. :) seninki o muuuu :)

      Sil
    3. Hayır benimki oradan uzaklaştıktan sonra bulduğumuz bi' takıcı, aşağısında da Dost var.

      Sil
    4. yani yeni dost öyle miiiii :) büyük olan yeni dost :) küçük olan eski dost :)

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;