13 Nisan 2014 Pazar

yeni bi' sanat eserine imza attım, hepinizle paylaşmak isterim

Bu gün biraz omurgalı ödevimi yaptım, biraz kitap okudum.
Nightwish - Amaranth dinliyordum ki içimde bir şeyler oldu.
Galiba halk arasında buna "gaza gelmek" diyorlar.
Önce kitabımla bir fotoğraf çekeyim dedim.
Sonra sizi muhteşem çoraplarımdan mahrum bırakmak istemedim.
En sonunda ortaya bu çıktı:

Tanrım! 
Yeryüzündeki en iğrenç fotoğraflarını yayınlayan bir insanım.
Bunları birilerinin yürütüp kullanmamasını temenni ediyorum.

Bir gün kendimi bir caps'e konu olmuş göreceğim diye çok endişeleniyorum.
Derin acılar içindeyim hatta.

4 yorum:

  1. Bazen insanın canı sıkılabiliyor eminim bilgisayarımda bunun gibi çekilmiş onlarca fotoğrafım vardır benimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bunlar bilgisayarda kalmalı diye düşünmüyor değil insan :D
      Tam bi' özel hayat teşhircisiyim, özellikle kendi yaşamım söz konusuysa... -.-

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;