10 Haziran 2014 Salı

eve döndüm

Dün eve döndüm ve döner dönmez bir kasırga patlak verdi. Tüm gün annemin iğnemelerine ve elştirilerine katlandım fakat sonunda patladım. Evdeki biblolardan birini duvara fırlatmış olabilirim. Öncesinde hararetli bir ergen tavrıyla eve gitmeyi reddedip parkta ağlamış olabilirim. Beni arayan ve yatıştırmaya çalışan -ama yöntemi çok yanlıştı- Mecit Abi'me kendi işine bakmasını, korkunç bir baba olduğunu söylemiş olabilirim. Gece gece Esin'e mesaj atıp sonra da uyuyakalarak "Bu kız ölmüş olabilir mi yahu?" gibi düşüncelere sürüklenmesine neden olmuş olabilirim. Çok hızlıyım ya, bir günde neler başardım.

Bu sabah Esin'e gittim, "Sen yaşıyor musun ya?" dedi. "Evet ölmedim" dedim "uyuyakaldım." Tahmin etmiş. Bu kız ya uyuya kaldı demiş ya da kendine bir şey yaptı. Ama çok takmamış çünkü uyuya kalmam ihtimalinin daha yüksek olduğunu düşünmüş. Olanları özetledim ona. Dün deneme sınavlarından konu açılmıştı. Mecit Abi'm zıkkım bir ses tonuyla Rit'in tüm sınavlarda sonuncu olduğunu falan mırıldandı. Annem de germişti zaten beni, "Kes artık" dedim. Yengem ortamı yumuşatmak için takıldı bana: "Eheh Cessie, biraz da senin derslerin hakkında konuşalım, seni terletelim" gibilerinden. "Oluur" dedim "uzun ve acılı bir süreç sonunda sizinle nasıl başa çıkıldığını öğrendim ben. Bence sizin seks hayatınız hakkında konuşalım." Bu konuşmayı anlatınca gözlerini kocaman açtı ve "Annen ne tepki verdi?" dedi Esin ve gülmeye başladı. "Anneni hayal edemiyorum Cessie" dedi. "Yaptığın hiçbir şeye bir anlam veremeyen bir kadın." Ve bu, annemle ilgili süper bir tanımlama bence.

Onunla ilişki biçimimizin böyle olduğunu falan söyledi. Çok takmamam gerekiyormuş. Bunu söylemek için tıp diplomasına gerek yok, annemin kendisi bile beni çok takma diyor bazen.

Olan Mecit Abi'me oldu. Çok çemkirdim ona. Sefil biri olduğunu falan bile söylemiş olabilirim. Her söylediğine "Sana ne?! Rahat bıraksana beni sen. Kapat telefonu senle konuşmak istemiyorum" diye cevaplar vermiş olabilirim. Çok ergenim fksdjdfks. Çok pişman değilim, duydukları duymayı hak ettikleriydi. Belki ifade ediş şeklim kaba oluşu nedeniyle biraz yanlıştı.

O sinirle Mert'i de terk ettim. Ama o pek takmadı. Ben sevgili değiliz dedim ama o benle sevgiliymiş. Ya sonradan yatıştım. Ayrılmayadabiliriz. Hoş çocuk, işe yarar da biri. Bana güzel tostlar yapıyor, mantar pişiriyor. Ne bileyim.

Esin bana bir kitap önerdi, bir ara onu alacağım. Çok saçma sapan gibi geldi ama bir okumak lazım. Milan Kundera fena değildi sonuçta, benim için iyi bir referans.

Rit için pisokolog buldum. "Tek sorunu kendine güvenmemesi"ymiş. Neden acaba?! Ulan birinin çocukluğundan beri başarılarını görmezden gelip sürekli ama sürekli başarısız olduğunu dile getirirsen ne olmasını bekliyorsun acaba? Özgüven pınarı mı?

Sonra bu gün teyzem bize geldi. Onu biraz özlemişim. Ama bütün anneler aynı, o da çerkez olmakla gurur duymam gerektiği konusunda bir şeyler zırvaladı. "Ben bu yaşa geldim hâlâ gurur duyuyorum" dedi. "Valla ben hiç duymuyorum" dedim. "Neden?" dedi. "Hiç ilgilenmiyorum valla ne bileyim" dedim "Bu konuda bir hissim yok. Ne utanç duyuyorum ne gurur duyuyorum. Öyle yani."

Sonra teyzemle birlikte biz de çıktık. Saçlarımdan sıkıldığıma karar vermiştim bu yüzden saçımı kestirdim biraz. Böyle giderse hiç uzamayacaklar, azıcık buruğum. Ama güzel oldu bence, moral oldu bana. Şöyle oldum:


Böyle işte, gelir gelmez salladım buraları. Şimdi daha iyiceyim, kitap okuyorum. Yine Mert'le yarış halindeyiz. Azıcık Ebru'ya da çemkirdim, gönlünü almaya falan üşeniyorum. Hiç umurumda değil, biraz katlansın bütün dünya bana. Ya da katlanmasınlar, kendileri bilirler. O da umrumda değil.

Hof, çok tatlıyım fkdsjkfds.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. yaptım valla. başka bağzı sebepler nedeniyle de gergindip hepsini patladım. tam anlamıyla da sakinleşebilmiş değilim, her an parlamaya hazırım hâlâ. O:)

      Sil
  2. Evet, cok tatlisin Cessie :D Gercekten bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :D Böyle böyle şımarıyorum. :D

      Sil
  3. Çok tatlısın kii :)
    İlk defa bu kadar sempatik bir atar görüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehehe :D
      Annemler pek sempatik bulmadılar valla :D

      Sil
  4. asdasda 4-5 kere okudum ortalığın altına üstüne getirmişsin bravo. D:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kısa zamanda büyük işler başardım :D

      Sil
  5. Merhaba :) burada yeniyim ama iyi döktürmüşsün arada bi patlayıp deşarj olmak lazım hafiflemişsindir şimdi oh oh ne iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ehe, dün gece senin blogundaydım ben de :D
      Valla hafifledim ne yalan söyliyim, güzel oldu :D

      Sil
  6. Çook yakışmış. İçinde kalmasından iyidir iyiki söylemişsin biraz kendini rahatlatman gerekir sonuçta (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim *.*
      Çok rahatladım :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;