28 Temmuz 2014 Pazartesi

bayram, mihawk ve VICTORY!

Eheh yazıya herkesin bayramını kutlayarak başlamak istiyorum. Ben bu bayram Ankara'dayım, eve gidemedim. Daha doğrusu ailem köyde olduğu, otobüs bileti bulamadığım için buradayım ama bu durumdan hiç rahatsız değilim. Köyü sevmiyorum, ailem orada olmamı tercih ederdi tabii ama ben böyle de iyiyim. Kitap dolu bir bayram temenni ediyorum kendime hehe.

Dün Mert'le One Piece izledik ve hayallerimin erkeğini buldum arkadaşlar! Mert One Piece izlemem için türlü baskılarda bulundu bana daha önce de ama hepsinin üstesinden geldim. Ama en sonunda animeyi izlemek istediğime karar verdim ve birlikte izlemeye başladık. Dün işte Sanji'nin olduğu bölümleri falan izliyorduk ki çarpıldım, ay aman yarebbim!

O gözler ne?! O KARİZMA NE?! O NASIL BİR ADAM YAHU! İNANAMIYORUM! Hayallerimin erkeği animede karşıma çıktı, onu size takdim etmek istiyorum, ŞAHİN GÖZLÜ MİHAWK! 

Ateşli bir gece geçirilebilir ama evlenilir mi bilmiyorum Mihawk ile. Bu hislerimi Mert'e de açtım, kötü bir tepki vermedi.
Biraz anime izledikten sonra da kurabiye yapmaya çalışmaya -yeniden evet!- karar verdim veee ZAFER!
Bu kez kurabiyeleri yakmadan pişirmeyi başardık! Biraz kıtır kıtır biraz da yağlı oldular ama yenebiliyorlar, hatta tatları güzel!

Bundan sonra, yeni bir dünyaya adım atmış kabul ediyorum kendimi, KURABİYE DÜNYASINA!

Tahmin edeceğiniz gibi bu gün biraz mutluyum, bir enerjiğim. Gerçi yeni uyandım, gün içinde bozulur muyum bilmiyorum ama her şey güzel şimdilik. Kedi etrafta koşuşturuyor, Mert yanımda.

Her şey harika *.*

8 yorum:

  1. Bayramı ilişkisi yeni bitmiş biri olarak stalklayarak geçiriyorum. Hayat bazen çok lolololo. :)) Kurabiyenin hakkından gelmişsin, sevindim. Mert yanında, kitapların yanında, kurabiye hazır daha ne olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mesela doktorumun aramasıyla uyandım bu gün. Öğlenin on ikisinde. Hayat bazen harbiden çok lololo ama olsun ya, kurabiye var, kedi var. Umut var her zaman. Hem neşe var *.* İyi ol sen de.

      Sil
    2. Bazen iyi olmak için harcadığım çabayı başka bir şeye harcasaydım o alanda bir numara olabileceğimi hissediyorum.

      Sil
    3. bana da bazen küçük sorunlara takılıp kalıyoruz ve hayatı kaçırıyoruz gibi geliyor.

      Sil
  2. çok lezzetli görünüyorlaar! :)

    her şey harikaysa çok güzel *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurabiyeden çok şişman bisküvileri andırıyorlardı ama tatları güzeldi :D

      Sil
  3. hah haaa gün içinde değişiyo mu moralin. ev hanımı da oldun yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiyo valla, dakikam dakikamı tutmuyor :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;