24 Temmuz 2014 Perşembe

tüm stupid fuck'lara...


Dünya aslında güzel bir yer olabilirdi. Çiçeği böceği severek mutlu olabilirdik, ne bileyim çimlerde hoplayıp zıplayarak yaşayabilirdik bence. Şayet bazı stupid fuck'lar olmasaydı.

Dün hayatımda gördüğüm duyduğum en büyük şerefsizliğe tanık oldum. Hani birisi dursa düşünse, ne yaparım da bu kadar piç olurum diye, başaramazdı herhalde, böyle şeyler doğuştan herhalde. Dün mesela bir güzellik gözlerimin önünde ağlıyordu, dün kendi kendime dedim ki bu dünyayı affedemem.

O küçücük beyninizle minik hesaplarınızla utanmadan var oluyorsunuz ya, midem bulanıyor. Böyle düşük, böyle seviyesiz olmak ayrı bir meziyet, bu kadar büyük bir samimiyetsizlik ayakta alkışlanmalı, her yerde görülmez. "Biz asla böyle şeyler konuşmayız" dedi. Konuşmayız harbiden. "Biz iyi kalplilikten öleceğiz" dedim. Doğru söylüyorum. İnsanlar nasıl bu kadar iğrenç olabiliyor?

2 yorum:

  1. ah ah dünya işte kaçıklarla dolu kötülerle dolu sen sakın bozulma amaaaa noluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bozulmam herhalde ya, kendimi bildim bileli böyleyim ben :D

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;