29 Temmuz 2014 Salı


Yine kendimi salak gibi hissediyorum. Dün Esin'e IQ'mu ölçtürmek istediğimi ama sonuçtan korktuğumu söyledim. Sonra karar değiştirdim. Çünkü bu zeki olma/ olmama sorunu geri zekalı insanlar yüzünden kafama taktığım ve aslında hiç düşünülmemesi gereken bir şeydi. Yeryüzündeki herhangi bir test kendimi kabul etmemi sağlayabilir mi bilmiyorum ayrıca, ben böyle hissetmeye devam ettiğim sürece hiçbir şeyin anlamı yok.

Tam olarak ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum, bildiklerimi de uygulamak istemiyorum. Kafam karman çorman her zaman olduğu gibi. Kedi bacağıma dokunuyor şu an ahah. Neyse.

Bu gün çok fazla uyudum. Şimdi de kendimi aptal ve kötü hissediyorum. Kaç tane kitaba başladım, ilerleyemeden bıraktım. Herhangi bir şey okuyabilecek durumda da değilim galiba.

İç sıkıntısı, iç sıkıntısı. Hem bir şeyler yemek istiyorum hem de istemiyorum. Mert onunla birlikte dışarı çıkmamı istedi ama reddettim. Annem aramış bu gün beni ama ona geri dönmeyeceğim, çünkü moralim hiç iyi değil.

Esin ekmek fırınında part time çalışmaya başlamamı önerdi. Güzel bir fikir gibi geldi bana ama Koray ekmek fırınında çalışmamın çok zor olduğunu hatta mümkün olmadığını söyledi. Zaten böyle bir adım atabilir miyim bilmiyorum.

Kim olduğumu, ne olduğumu bir bilebilsem her şey çözülecek aslında ama yoksa doğru olan kim olduğunu bilmekten çok kendini kim yapmak istediğini bilmek mi?

Esin bana bir kitap önerdi, onu oku, sonra orada beğendiğin düşünürlerin kitaplarını oku mesela dedi. Elimde bir sürü birikmiş kitap var, ama belki de böyle yapsam, en baştan bir okuma serüvenine atılsam iyi olabilir belki.

Pazartesi günü sınavımız var. Önümüzdeki altı gün boyunca düzgünce ders çalışmamız gerekiyor, içimde hiç istek yok. Heveslerimin sürekliliğini sağlayabilsem ne güzel olacak aslında.

Sıkıcı.

5 yorum:

  1. Seni gerçekten anlayabiliyorum. "Resmen beni anlatmış. Bende bu durumdayım." dedim okurken. İç sıkıntısı, kitapları yarıda bırakma, uyuma falan hepsini bende yaşıyorum. Kendini bulamama sorunu bende de var.

    YanıtlaSil
  2. allam bisürü iş var ne fırını ya. avm de çalışsana günde 40 filan veriyolar markette :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ama ekmek fırını hayalime destek olun aa! :D

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;