8 Ağustos 2014 Cuma


Her şey bildiğiniz gibi. Çok anlatılası şeyler yaşamıyorum, bu gün dana gibi uyudum mesela. Vizeleri atlattım, hepsi iyiydi, en az 70 falan alacağım en kötüsünden. Mert'le çalıştık işte biraz. Çalışırken zorlandım.

Bazı günler iyiyim, bazı günler kafam hiç çalışmıyormuş gibi hissediyorum. Mütemadiyen sevimsiz rüyalar görüyorum.

İlkokul arkadaşlarım arasında popülerliği sonunda yakaladım herhalde, 20 yaşında eveth. Birkaç gün önce bir tanesi feysten ekledi, amacı neydi hiç bilmiyorum. Ben de kabul ettim, amacım neydi hiç bilmiyorum. Ben lisedeyken bir ara konuşmuştuk, sohbetimiz bana şöyle demesinden ileri gidememişti "Otobüste gördüm seni Cessie, at gibi hatun olmuşsun." Kimisi sana iltifat etmiş diyor ama ben son derece itici bulmuştum.

İki üç gün önce Mert mesaj attı, lüzumsuzca. Annemin babamın halini hatrını sordu, derslerimi sordu. Bu Mert, ilkokuldan kalma bir Mert. Hiç anlam veremedim. Gecenin köründe arayıp "Eee bir şeyler anlat" demesine de anlam verememiştim, yılbaşında herkese attığım iyi seneler mesajını aldıktan sonra arayıp "Bana özel bir mesaj bekliyorum senden" demesine de. Sonra da sarhoş kafayla şarkı söylemişti bana, kapatmıştık. Değişik.

Bu gün Mustafa aradı, ilkokul arkadaşları olarak toplanıp buluşuyorlarmış, beni de davet ettiler eksik olmasınlar. Meryem aradı sonra, aynı sebepten.

Ben liseye başladıktan sonra Nazlı'yla görüşmüştük mesela, sinemaya gidelim demişti. Onun amacı neydi onu da anlamamıştım mesela. Aslında biraz anlamıştım.

Biraz kendi hayatını karşındakinin gözüne sokma arzusu biraz onun ne halde olduğu konusundaki merak olarak niteliyorum ben bunları. Ne paylaştık ki biz onlarla? Ben yapayalnız bir çocuktum ilkokuldayken. Çok güvensiz bir ortamdı, hata yapayım diye bekleyen arkadaşlarım (?) vardı. Çok gergindim ben, okulun her günü yeni, bir mücadeleydi. Mütemadiyen de dışlanan bir tiptim. Beni sevdiklerinden aralarında görmek istediklerini hiç sanmıyorum. Beni tanıdıklarını, tanımak istediklerini de hiç sanmıyorum. Yine de prim veriyorum bunlara, neden onu da bilmiyorum. Canım sıkıldı biraz.

Geçmişte olan biten hiçbir şeyi çözememiş gibi hissediyorum zaten, çıkarıp çıkarıp inceliyorum vs. Zamanlama süper oldu yani.

Neyse benim derdim bana yeter. İyi ki Ankara'dayım, Adana'da olsam kalkar giderdim kesin. Salaklığıma doymayayım.

7 yorum:

  1. :D benim ilk okul arkdaşlarım hep evlendi ya köyde okudum ben ilk okulu. orta okuldakiler ise nefret ederdi benden çok gıcık bir çocuktum şu an düşünüyorumda arayıp sormamaları çok normal. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benden de nefret ederlerdi. Hiç anlam veremiyorum ben de :D

      Sil
  2. ya oluyor oyle davetler aynı durumdayım ben de hep kabul ederdim uygunsam şunun şurasında bir kaç senedir akıllandım. Ne paylaştım ki ben bu insanlarla şimdi buluşunca ne paylaşıcam ne konuşucam. Soğuk soğuk ortamlar kalabalık buluşmalar hiç sevmem :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paylaşacak bir şeyim olmamasının haricinde bir de kabullenememişlik içindeyim Summer yani. Öfkeliyim gibi. Ne gereği varsa, aramasınlar daha iyi.

      Sil
  3. hah haaaa ath gibi ha haaa allam ya :) amaniin derslerin iyi sevindim. mert sana iyi geldi galiba bu yönden de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bu gece de entomoloji çalışıyoruz mesela. B gelsin başka bişey istemiyorum. Vize 70, onu düşürmeyeyim de...

      Sil
    2. hadiiii hayırlısııııı :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;