17 Eylül 2014 Çarşamba

Book Challenge 2. ve 3. Gün

Kampüse geldim. Dün internette sorun olduğu için yazamadım. O yüzden ikinci ve üçüncü günün kitaplarından bu gün bahsedeceğim ve bu aksaklık hiç yaşanmamış gibi davranacağım 3:)

2.GÜN: ÜÇ KERE YA DA DAHA ÇOK OKUDUĞUN KİTAP

Harry Potter'ı zaten biliyorsunuz 4932894320 kez falan okuduğumu. O yüzden ben de onun yerine Küçük Prens'i anayım dedim. Üç kere ya da daha fazla okuduğum kitaplardan biri de bu evet.

3.GÜN: EN SEVDİĞİN KİTAP SERİSİ

Net.

2 yorum:

  1. Bu meydan okuma boyunca başkalarının kitap zevklerini keşfetmek çok hoş olacak gibi ama ben en çok bugünün sorusuna bakıp Harry Potter yazanları gördükçe mutlu oluyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel seriydi ya *.* Ben de mutlu oluyorum :D

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;