24 Eylül 2014 Çarşamba

Book Challenge *.*

Ben en son 6. günü yazıp kalmışım arkadaşlar, kendimi tebrik ediyorum. Dokuzuncu gündeyiz değil mi? Hiçbir şey olmamış gibi yazacağım ehehe.

7.GÜN: SANA KAHKAHA ATTIRAN BİR KİTAP
Benim okurken çok güldüğüm kitaplar oluyor gerçekten. Harry Potter'lardaki maçlara çok gülüyorum mesela, ilk aklıma gelen örnek bu. Ama teeee çocukken okuduğum ve okurken gülmekten nefessiz kaldığım tek kitabı, bu kategoride tanıtmak istiyorum. Ökkeş Balık Avında, evet!

Neşeli, eğlenceli ve kahkaha dolu bir kitaptı. Ökkeş'in balık macerası anlatılıyor isminden de anlarsınız zaten. Seneler geçti ben unutmadım, bakın ne kadar etkili demek ki. Tavsiye de ediyorum, bu yaşınızda alın okuyun bence.





8.GÜN: EN ABARTILMIŞ BULDUĞUN KİTAP
Emin değilim arkadaşlar, belki de ben öküzüm ama Kürk Mantolu Madonna'nın da çok abartıldığına inanıyorum. Hayatımda okuduğum en iyi aşk romanı hiç değildi, bilmiyorum ben mi anlamadım ama içinde öyle insanın hayatını değiştirecek bir şeyler de yoktu. Bu yüzden, sürekli çok satmasını, herkesin okumasını, herkesin önermesini hiç anlamıyorum.

Ama Sabahattin Ali'nin anlatımı güzel. Kuyucaklı Yusuf'u da okumuştum, tekrar okumayı düşünüyorum. Diğer kitaplarını da denk geldikçe okuyabilirim lakin deli gibi bayılmıyorum.





9.GÜN: SEVMEM SANIP DA SONUNDA SEVDİĞİN BİR KİTAP
Buket Uzuner'in Gelibolu adlı kitabını bana eniştem hediye etmişti ve ben de daha önce hiç Buket Uzuner okumamıştım. Tarihten de pek hazzetmediğimden sevmeyeceğimi düşündüm ve senelerce kitaplığımda süründü o kitap. Sonunda bir yaz kafama esti, okumaya başladım.

Beklediğimin aksine kitap akıcıydı, hikâye de ilginçti. Sevmek değil, bayağı sevmiştim kitabı. Tavsiye de edeyim bari ahah.





10.GÜN: EVİNİ HATIRLATAN BİR KİTAP
Biliyorsunuz Ankara'da okuyorum ve yılın büyük çoğunluğunu bu şehirde geçiriyorum artık. Evi hiç özlemiyorum onu belirteyim, hüzünlü duygusal şeyler beklemeyin.

Ev benim için 18 yaşımla, lisenin son sınıfıyla özdeşleşmiş galiba biraz. Ayşenur getirmişti bu kitabı bana lise sondayken okumam için. Evde, okulda, dershanede elimde dolaşmıştı. Nedense bu kitabı düşündüm evi hatırlamak diyince, bu aklıma geldi.

Eveth böylece kaçırdığım günleri de tamamladım. Kitapları okumadıysanız okuyun, okuduysanız yorum bırakın, siz neler düşünüyorsunuz haklarında?

6 yorum:

  1. Bingo, Kürk Mantolu Madonna'ya çemkiren birini daha buldum, yaşasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yalnız olmadığıma seviniyorum şu an.

      Sil
  2. Okusam mı okumasam mı çelişkide kaldım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangisini?
      Aylak Adam mesela bayağı iyi :)

      Sil
  3. book challenge ile idare ediyom bilokuu :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;