7 Eylül 2014 Pazar

En Sevilen Kitap Kapakları Mimi

Deep beni mimlemişti. Yine geciktirdim sanırım eheh. 
Aslında kitap alırken en son dikkat ettiğim şey kapağı sanırım. 
Önce yazarına, konusuna bakıyorum, sonra kapağına bakıp "Aa güzelmiş" veya "Ay mis gibi kitaba bok gibi kapak yapmışlar" diyorum. 
Kitaplığımda nefis kapaklı kitaplar yok aslında sanırım.
Çoğunun kapağı göz alıcı değil, normal, sıradan.
En beğendiğimiz 10 kitabı paylaşacaktık ama ben hepsini paylaşıveriyorum. 
Mimi yapmayan kalmamıştır herhalde ama şayet birileri kaldıysa ve bu mimi yapmak isterlerse, onları mimlemişim gibi düşünsünler.

En beğenilenden en az beğenilene gibi bir sıralama söz konusu değil.
Başlıyorum.

Bir Başka Ülke için daha güzel bir kapak düşünülemezdi sanırım.
Ben kitapla çok uyumlu olduğunu düşünmüştüm, bu yüzden de çok beğenmiştim.


Ben Ayrıntı Yayınevi'nin yeraltı edebiyatı diye nitelediği kitaplara yaptığı kapakları da nedense çok beğeniyorum. 
Dövüş Kulübü nezdinde hepsi için geçerli bu ehehe.


İş Bankası Kültür Yayınları böyle bir kapakla yayınlamış Beyaz Diş'i. 
Ben kapağına vurulup almıştım itiraf etmek gerekirse. 


Hayalperestler'in de kapağını beğeniyorum.
Hem ciltli, mini mini bir kitap.
Bence hoş.


Biz'i çekilişte kazanmıştım.
Kapağını da çok beğeniyorum, en beğendiğim kapaklar arasında.




Çocukken Christine Nöstlinger'ın kitaplarını çok seviyordum, çoğunu da okudum.
Bu üç kitap da kapaklarını en beğendiklerim. :)


Aşk Adında Hayat'ı da çekilişten kazanmıştım.
Sırf kapağı yüzünden bana çıkmasını deli gibi istedim ve kapağı yüzünden keyifle okudum sanırım. 
Arkadya zaten hep çok güzel kapaklar yapıyor.


Vilette'yi de kapağının cazibesine kapılarak almıştım...


Sanırım pek çok insana çok güzel gelmeyecektir ama ben bu kitabın kapağını da çok beğeniyorum.
Hatta en sevdiğim kapaklardan biri diyebilirim, neden bilmiyorum.


Dost, Kurt Vonnegut'un kitaplarını hep bu tarz kapaklarla basıyor.
Ebru hiç sevmiyor ama ben çok beğeniyorum, hepsini hem de.
Temsilen sadece birini koyuyorum :)


Yokyer'i es geçemedim.
Yine konusuyla çok uyumlu, çok hoş.

İşte benim en beğendiğim kapaklar bunlar.
Ha, bir de, neredeyse unutuyordum.
Spiderwick Günceleri serisinin de her bir kitabının kapağını beğeniyorum çok.
Doğru düzgün fotoğraf bulamadığım için koymadım ama gerçekten güzeller.

4 yorum:

  1. Aşk Tadında Hayat'a benzer kitap kapaklarını seviyorum ben.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cıvıl cıvıl, iç açıcı gerçekten :D

      Sil
  2. çook güzel kapaklar gerçekten, ben bu arada şu an Bir Başka Ülke'yi okuyorum burda görmek hoş oldu, kapağı tam uymuş cidden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Başka Ülke'yi çok severim :)
      Teşekkürler.

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;