30 Ekim 2014 Perşembe


bir şeyleri zorlamaktan, olmayacak şeyler istemekten, lüzumsuz şeylere zaman harcamaktan yoruldum. ayh kendimden bezdim. ben ne kadar çok kendimden beziyorum ya...

cemal süreya okuyorum iki gündür. sabahladık, biyokimya vizesi için, iyi de geçmedi. normal de zaten, bir kez okudum. hiç böyle çıkmamıştım ben bu yola, bir durup kendime bakıyorum. durun rakı niyetine kola aliym bi de.

arkadaşlar ya ben ne yapıyorum? ben bölüme biyoloji öğrenmek için gelmiştim, biyoloji öğrenmek dışında her şeyi yaptım. hocalar, lablar, sistem eyvallah ama ben de kötüyüm ya, kötüyüm bildiğiniz. her şeyden etkilendim, her şeyi bıraktım. zaten başıma ne geliyorsa dış dünyayı siktir edip yoluma bakamamaktan geliyor.

ben kaç gündür saatlerimi manyak gibi, doğru dürüst tanımadığım insanları takip ederek geçiriyorum. bi' silkinmem bi' kendime gelmem lazım benim, acilen. acilen!

bi anlamam lazım, bu hayat benim. bi idrak etmeliyim, ondan ben sorumluyum, kimseye de hesap vermek zorunda değilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;