27 Ekim 2014 Pazartesi

Müzik Mimi


Doğa beni mimlemiş, içinde müzik barındıran mimler en sevdiğim  mimlerdir ehehe. Yakınımda olanlar bilir, gözümü açar açmaz müziği de açarım ve gün boyunca her fırsatta kulaklıklar kulağımdadır. Bölüme yürürken, yemekhanede sıra beklerken, ders arasında bir şeyler okurken... Odada olduğum müddetçe müziğin açık olduğuna değinmiyorum bile.

1.Müzik dendiğinde aklınıza gelen ilk kelime?
Aslında aklıma gelen bir kelimeden çok iki isim var, Selim ve Koray. Bu kadar güzel şarkılar bulabilen başka insan tanımıyorum. İkisi de çok fazla grup / şarkıcı biliyor ve iyi müzik dinliyorlar, ben de etinden sütünden faydalanıyorum bu arkadaşların.

2.Hiç müzikten bıktığınız oldu mu? Ya da dinlemeye ara verdiğiniz?
İki dakikadır 5. sınıftayken kaç yaşında olduğumu düşünüyorum. 12 herhalde. O yaşlarda Şebnem Ferah ve Grup Hepsi'yle başlayan fkjldgfd müzik yolculuğum aralıksız sürdü. Müzikten bıktığım hiç olmadı. Ancak çok çok çok hastayken, hani nefes alış seslerine bile tahammül edemezsiniz ya, başınızın içinde balon varmış da sürekli şişiyormuş gibi gelir, öyle zamanlarda dinlemeyi bıraktım. O da zaten bi' gün sürüyor.

3. Hayatınız boyunca hayran olduğunuz bir ses sanatçısı oldu mu? Posterlerini odanıza astığınız, fan dediğiniz türden yani?
Ya benim odam poster doluydu. Dinlediğim herkesin de posterini asıyordum. Özellikle taktığım biri olmadı herhalde ama Metallica orta okul yıllarımda, Placebo lise yıllarımda çok dinlediğim gruplardı. Harbiden de destek oldular bana herhalde.

4.Kitap okurken müzik dinler misiniz?
Her zaman. Bu konuda Doğa'ya kesinlikle katılıyorum, sessizlik bir şeye odaklanmak istediğinizde cidden çok dikkat dağıtıcı oluyor.

5.Çok klasik ama sormak istiyorum, sizin türünüz hangisi?
Doğa'nın yanıtının aynısı: Benim türüm yok, şarkılarım var.

6.Asla dinlemem dediğiniz bi' tarz var mı?
Yok herhalde. Ben de arabesk rape karşı olumsuz hisler içindeyim ama her şeyi denemeye açığım. Müzik konusunda pek önyargılı değilim.

7.Size bir şarkıcı olmak isterseniz kim olmak istersiniz dersem?
Ahahahahahahaha. Tabii ki Patti Smith. 

8.İmkansız ama ülkenizde müzikle ilgili neyi değiştirmek istersiniz?
Serdar Ortaç'la Demet Akalın'ı. Ajdar'ı da hafızalardan silerdim elim değmişken.

9.Bu şarkı benim dediğiniz bir şarkı var mı?
Aslında çok var. Dönem dönem sahiplendiğim şarkılar oluyor. Devil's Tears diyeceğim ilk olarak. Unforgiven 2, Blind, We Three, Perfect Day, Song to Say Goodbye, Life Burns, Never Too Late.

10. TV'lerde yayınlanan Talk Show'lar hakkında ne düşünüyorsunuz? Özellikle sunucusunun ses sanatçısı olduğu programlardan bahsediyorum.
Hiç izlemiyorum ki. Dolayısıyla da düşünmüyorum.

11.Kim şarkı söylemesin sorusuna vereceğiniz ilk isim kim olurdu?
Ya ne bileyim şarkı söyleyemeyen bir sürü insan var. Ajdar söylemesin mesela.

Tabii ki Mina'yı mimleyecektim ama yaptı herhalde. Yapmadıysa o yapsın. İlgilenirse Deep de yapabilir :)

4 yorum:

  1. Yaptım :) Bir de üzerine yemekli mim yaptım, zaten başka da bir şey yazamadım günlerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü galiba okumuştum :D eheh.

      Sil
  2. Mutlu oldum "Doğa'ya katılıyorum" deyince. Tek ben değilmişim. Ve Patti Smith olmak istemene neden şaşırmadım acaba :D
    Son olarak şarkılarını çalıp playlist'ime koymaya bayıldığımı söylemem gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh ben de Selim'den ya da Koray'dan çalıyorum zaten. Bazen Mina'dan. Çalmak güzeldir *.*

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;