6 Şubat 2015 Cuma

size teessüf ediyorum kızlar

Beni biliyorsunuz gerzek sitelerde tanımadığım andavalları yerin dibine sokmaktan, ara sıra da hoşsohbet birileriyle tanışmaktan hoşlanıyorum. Hatta benim için ağdetağ bir tutku bu. 13 yaşımdan beri bir takım insanlar benden meme fotoğrafı veya kamera seksi istiyor. Pedofilisinden gerçek bir kadın bulamayacak kadar eziğine pek çok insanla iletiştim. İyi bok yedin dediğinizi duyar gibiyim, bence de iyi bok yedim, itiraz edecek değilim. Ama en nihayetinde ziyadesiyle saçma bir insanım.

Ben asla bu gibi talepleri karşılayabilen biri olmadığımdan herkesi kendim gibi sanıyordum ama anladım ki aslında pek çok yurdum insanı memelerini açma ve sorumluluğunu pek de üstlenmek zorunda kalmayacağı kamera seksi konusunda açık görüşlü ve ilgiliymiş. Daha sade ifade edecek olursam, kızlar tanımadıkları oğlanlara memelerini atıyormuş.

Burada hemcinslerimi ezmek değil niyetim. En baştan bunu söylüyorum, oraya geleceğim ama bekleyin. Burada bir parantez açtım sadece. Tabii ki kimsenin memesinin bekçiliğini yapmak bana düşmüyor ama burada herkesi bir şeyden haberdar etmek istiyorum. Kızlar, size yalvarıyorum kendinizi bu kadar değersizleştirmeyin. Bakın kaç erkekle konuştuysam, bu boku yiyen hiçbir erkek size saygı duymuyor. Bakın bana diyorlar ki "Basit olsan şimdiye çoktan ohooo" Bakın bizim basit olup olmayışımız popoya memeye indirgenmiş durumda. Burada karşıdaki andavalın tutarsız ve sevimsiz düşünce sistemini savunacak değilim ama dediğim gibi bunda sizin kendinizi değersizleştirmenizin de payı yok mu be güzellerim? Niye yaparsınız. Ben bunu hep şeye bağlardım, kendisini sevmeyen, kendisini beğenemeyen ve dışarıdan beğeni ve tatmin arayan, bu nedenle onay göreceği her yola baş vuran insanlar bu işlere girişir sanıyordum. Prenses gibi kızlar var, biliyorum bunu yapıyorlar yani. Su gibisiniz, güzelsiniz. İnsanlar olarak birbirinizi kullanmanız sevimsiz. Kaldı ki bu kadar sanal bir şey, bana çok saçma geliyor. Sen adama dokunmuyorsun, adam sana dokunmuyor. Bakın en "Seks doğal bir ihtiyaç, çok da büyütmemek gerek" diyen adam bile "İki günde memeler fora kızlar var, onlar mı özel olacak" diyebiliyor. Bakın sırf bu yüzden "Ortalıkta akıllı kız yok ki kızların çoğu salak" diyebiliyor. Dediğim gibi bunu ahlak/ ahlaksızlık, namus / namussuzluk olayına asla dönüştürmüyorum, kimsenin memesinin bekçiliği benim üzerime vazife değil, haddim değil. Ben naçizane fikrimi söylüyor, sizi de durumdan haberdar etmeye çalışıyorum. Hepiniz canlarımsınız, hele liseli olanlar. Birkaç yıl sonra kendinizi çok kullanılmış hissetmeyeceğinizden emin olamıyorum.

Gelelim Y kromozomlu canım kardeşlerime. Canlarım sizi çarpık düşünce sisteminizle ve tutarsızlığınızla baş başa bırakmak isterdim ama Mert'e deli gibi sinirlendiğim şu günde, izninizle önüme gelene çemkirmek istiyorum. Burada sizin tatmin olmak için sevişmeye hakkınız varsa, seks de çok büyütülmemesi gereken mekanik bir şeyse, aynı şey kadın için de geçerli olmalı diye düşünüyorum. Seviştiğiniz ya götünü başını görmekten tahrik olduğunuz ve tatmin olduğunuz kadını basit kadın diye nitelemeniz ne kadar salakça ve sevimsiz, anlatmaya üşeniyorum. Düşünseniz, hak vereceksiniz. Sizin tabirinizle "vermeyen" kız kezban, "veren" kız kaşar oluyor ya hani... O konuyu da bir çözümleyin artık bir sınıfa dahil olmak istemiyoruz. Bir de şey varmış, bunun dozu. Kız dediğin uğraştıracakmış ama çok da uğraştırmayacakmış. Çok sefilsiniz yemin ederim. İstediğiniz kız şöyle bir şey, dişli olsun ama dişli olmasın. Uğraştırsın ama uğraştırmasın. Kıskansın ama kıskanç olmasın. Zeki olsun ama salak olsun çünkü idare etmek daha kolay. Hadi hep beraber buradaki çelişkileri bulup fosforlu kalemle işaretleyelim. 

Size memelerini açtığı için basit olan kız karşısında beyaz atlı prens olduğunuz fikrine nasıl kapıldınız onu da merak ediyorum ayrıca. O memesini gösterdi diye basit de sen pipini gösterdin diye basit değil misin? Bakın çok basit şeyler bunlar, azıcık düşünün içinden çıkacaksınız. 

Benim eksik güdük anlattığım şeyi Ayn Rand muazzam şekilde dile getirmiş, Piktobet de sağolsun paylaşmış. O yazıyı şöylece bırakıp kendi küçük dünyama çekiliyorum.

Yazı çok renksiz çok atarlı oldu. Beni okuyan üç beş kişi var, bari onları eşsiz müzik zevkimden mahrum etmeyeyim diyor, beğeneceğinizden emin de olamadığım şarkıyı şuraya iliştiriyorum.

8 yorum:

  1. tavşanlı imleç yeni mi?? 15 dakika sayfada dolaştırdım :) şarkı da gayet güzel bence. bu kız memesini açarsa, cinsellikle ilgili konulara girerse basittir algısı nasıl oluştu acaba? neden bir kız erkekten penisinin fotosunu isteyip yolladığında hoff yollu seni deyip eelveda demedi mesela? daha ulvi bir amaç için erkeği ehlileştirmek fikrine nasıl ve neden kapıldık mesela :S Ayn Rand ı okuyup aydınlanacağımı umarak ışınlanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok imleç yeni değil :D
      Şarkıyı bir beğenen çıktığı için mutluyum.

      Gerçekten kızlar konusu nasıl ve neden böyle oldu bilmiyorum. Bir şeyleri "muhafaza" etmesi gereken neden hep kadın onu da bilmiyorum. Bana bir erkek pipisinin fotoğrafını atsa ondan koşarak uzaklaşırdım mesela. Hakikaten onlar niye demedi?

      Sil
  2. iyi de bu kızlar teşhirci oldukları için kendileri zevk alıyordur belki, sırf erkeği tatmin etmek için memelerini açtıkları fikrine nereden kapıldın ki? hem değersizleşmek pek göreceli. memelerini açtığı için kimse değersiz olmaz bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki zevk alıyor olabilirler, tabii ki buna da hakları var. O yüzden zaten bir paragraf da bu kızları bu şekilde küçümseyen erkeklere çemkirdim. Bence bir kadın memesini açtığı için değersiz oluyorsa bir erkek pipisini açtığı için değersiz olur. Ama mütemadiyen evde, pencerede meme açan biri olduğumdan (ciddiyim) ben de memesini açan kızların değersiz olduğunu kendi adıma çok düşünmüyorum.

      Sil
  3. Haddime midir bilmiyorum ama burada olay meme açmaktan daha farklı algılanmalı bence. Sorun birilerine meme ya da pipi göstermek değil. Neyin nerde ne zaman kime karşı yapılırsa doğru olacağının ya da olmayacağının ayrımını yapabilmekte zannımca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok güzel ifade etmişsiniz, aynen söylediğiniz gibi. Ben bir de insanların bu tür durumlardaki ikiyüzlülüğüne tahammül edemiyorum işte. Öyle bir çemkirdim sadece.
      Teşekkürler :)

      Sil
  4. bu konular hiç bitmez bizim ülkede. :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;