16 Mart 2015 Pazartesi

müzikli meydan okuma 25,26,27,28,29,30

Öyle böyle derken, müzikli meydan okumanın sonuna geldim. Kalan soruları da yanıtlayıp bu işi bitiriyorum. Biraz enerjim olduğunda da hafta sonunu yazacağım, şimdi içimde fil oturuyor.

25.soru, en sevdiğim şarkının hangisi olduğu. En sevdiğim şarkıyı seçmem çok zor, bir sürü sevdiğim şarkı var. Bunu biraz düşünmeliyim... Bu soruya iki yanıtım var, ikisi de son zamanlarda en sevdiğim şarkılar yalnız.

26. soru bana sevgilimi hatırlatan şarkının hangisi olduğu. Sevgilim yok. Sevgilim olmadığı için bu soruya nasıl bir yanıt vermem gerektiğini bilmiyorum. O yüzden buraya bir tane Gaye Su bırakacağım ve bu bahsi kapatacağım.
27. soru tek başıma söylemekten keyif aldığım şarkının hangisi olduğu. Sanırım burada birkaç kişiyi anacağım eheh. Sesim berbat olmasına rağmen şarkı söylemeyi çok seviyorum. Tek başıma veya yalnız fark etmiyor. En çok da Queen'in şarkılarını söylemeyi seviyorum galiba.
bunu söyleyemiyorum tabi.
28. soru ıslıkla eşlik etmekten hoşlandığım şarkının hangisi olduğu. Islıkla eşlik etmeye çalıştığım tek bir parça olduğundan, bu çok kolay bir soru:
29. soru, dinlerken dans etme isteği duyduğum şarkının hangisi olduğu. Ben buna Chandelier diyeceğim, o dans eden küçük kız olma isteği duyuyorum komple. 
30. ve son soru da alfabetik sırada ipodumdaki son şarkının hangisi olduğu. Bir dakika, açılabilecek kadar şarj olsun, hemen bakıp yazacağım.
Bekleyişler, bekleyişler...
Böylece bitti. İyi dinlemeler, afiyetler *.*

4 yorum:

  1. Bowie ile başlayıp Zeki Bey'le biten listeye can kurban :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheh can çekiştire çekiştire bitirdim.

      Sil
  2. ne uzun meydan okuma yahu. ben de film meydan okumasını bitirdim ancak.

    bi deeee gördün müüüü web sitesi twitır instagram feys filan açtım. sende olanlardan bana üye olsana yaaa. yeniyim daha kolay bulamıyom arkadaşlarımı. bak blogumda sağda hepsinin linki. :)

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;