1 Nisan 2015 Çarşamba

sevdiğim herkesi bir bohçaya sıkıştırıp siktirip gitmek istiyorum bu ülkeden. bakın 6 saat sonra vizem var, gece çalışırım diye geldim yattım 6 saat uyudum sadece 6, bir uyandım ortalık panayır yeri.

ülkenin büyük kısmı elektriksiz, hastanelerde jeneratör yok çıkıp utanmadan arlanmadan sebebini bilmiyoruz diyorsun. oradan birileri elini kolunu sallaya sallaya gidiyor savcıyı rehin alıyor. istedikleri de makul bir adalet sistemi. bir operasyon yapılıyor, sağ çıkan olmuyor anasını satayım.

bütün olan bitenlerden sonra kimseye sempatim kalmadı, bir insan evladını da sevmiyorum. kedileri, köpekleri, flamingoları, penguenleri falan seviyorum ben. insanlar olarak hepimiz intihar kararı alıp siktirip gidelim bence bu gezegenden. ortalık masumlara kalsın.

7 yorum:

  1. bu memleket senin benim gibilerin... korkutup kaçırmalarına izin verme ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birileri de bu ülke bizim değil, bizi öldürmek isteyenlerin ülkesi demiş.
      koşa koşa kaçmak istiyorum, çok güzel insanlar var onları arkamda bırakmak da istemiyorum.

      Sil
    2. Tezer Özlü o konuda yanılıyor işte, iyi bi insan, severim, ama Orhan Veli'den öte değildir, bi Nazım kadar hiç değildir, o yüzden boyundan büyük işlere kalkmasın...

      Sil
    3. Peki biz de Nazım'ı dinleyip daha umutlu olalım o zaman :)

      Sil
  2. hadiii ülke kötü ama boşver kendine bak yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama olmuyo ki öyle Deep nası boşvericeksin :(

      Sil
  3. Bu ulkenin herhangi bir haftasinda normal gecmis 2 gun yasiyorsan ne iyi.5 gunu normal gecmisse,baska bir ulkede olmadigindan suphe eder insan.bosverme,zamanla kaniksaniyor.

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;