21 Ağustos 2015 Cuma

ben geldiim!

Döndüm!
Dönmekle kalmadım depresyonlara bunalımlara girmeye bile başladım. Ayın on beşinde gece yola çıktım, on altısı sabahı Adana'da evimdeydim. Gelir gelmez Mina'nın mektubu ve küpeleri ve kitabıyla karşılaştım, gözümden uyku aka aka 5 kez okudum mektubu.

Benim için harika bir yazdı, ha ri ka!
Bir sürü yeni arkadaş edindim, bir müzik grubu ağırladık (havalıemoji). En az iki kez ergin kaplumbağa tarafından darp edildim, sayısız kaplumbağanın denize ulaşmasına yardımcı oldum dolayısıyla sayısız kez anne oldum!

On kişiyle aynı odayı paylaştım, tuvalet temizledim, bulaşık yıkadım. Gece arazilerine çıktım, otel önünde şezlongları birleştirip üzerimize uyku tulumu örterek uyuduk, yastık yerine sağ kolumu kullandım. Kuru kumu kazıp yarı ıslak kuma yatarak ısınmaya çalıştım, bu şekilde kimi zaman kaplumbağanın yuvasını kapatmasını kimi zaman güneşin doğmasını bekledim. Göğe baktık, hep beraber sevindik yine göğe baktık. Deniz kabukları topladım, denize girdim. Ağladım, güldüm, dans ettim. Araba bagajında 40 dakika uyuyarak bir gün geçirdiğim oldu, uykusuzluktan midem bulanırken patates doğradığım zamanlar oldu. Hamakta sızıp kaldığım akşamlar oldu. O kadar kısa zamanda o kadar çok şey yaşadık ki hangi birini neresinden tutup anlatacağım hakkında hiçbir fikrim yok.

Bir kız kardeşim oldu, çok tatlı arkadaşlarım oldu ve 21 yaşında tanıştığım bir çocukluk arkadaşım oldu. Çok özel insanlar tanıdım, çok özel anlar yaşadım. Öyle ki birer şarkıya sıkıştırdım hepsini. Öyle ki zamanı o anda durdurmak istedim. Öyle ki bir adamın yüzüne büyülenerek baktım ve beş yaşıma döndüm.

Her şeyi anlatmam imkansız, bir anda anlatmam imkansız ötesi. Sadece, orası benim için "ev"di galiba, oradaki insanlar "aile" oldu. İnanılmazdı...

Sadece haber vereyim dedim dönüşümü, iki satır yazayım dedim. Keyifli şeyler dinliyorum, kendimle ilgili öyle çok şey öğrendim ki hazmetmem ne kadar vaktimi alacak bilmiyorum.
Sağ kalacağım.
Sağ kalacağım.
Sağ kalacağım.


8 yorum:

  1. böyle dolu dolu duyguları yaşamı anlatan şeyleri çok seviyorum ben.Umarım bundan sonrası da senin için o kadar heyecan verici olur.Kendine çok şey kazandıran bir yaz geçirmişşin anlaşılan sevindim.gerçi twitter'dan az çok fikir sahibiydim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yazdı gerçekten, ben de çok mutluyum, harika insanlar tanıdım, çok eğlendim :)

      Sil
  2. Senin adına çok sevindim ^.^

    YanıtlaSil
  3. Tek bir cümle yazmak istiyorum; iyi ve mutlu olmana çok sevindim.

    YanıtlaSil
  4. ah, ne güzel. Ben de çok isterdim böyle bir tatil. Çok güzel şeyler yaşamışsın umarım bu son olmaz hayatında her tatilin bu kadar güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyle olur çok teşekkür ederim :)

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;