7 Ekim 2015 Çarşamba

ay iğrençlikten öleceğiz, mina'nın dediği gibi cehennemde yanacağız ve hak ediyoruz temalı.

ulan o kadar salak bir insanım ki bazen aklım hayalim almıyor.
bakınız şuraya yazıyorum, beni kuş bakışı izleseniz, çizdiğim yönleri gittiğim yolları şöyle bir uzaktan görseniz sizin de almaz.
bir şeyi bilmekle içselleştirmek ve özümsemek o kadar farklı şeyler ki.
ve  bir şeyi içselleştirmek ve özümsemek için her defasında seçebileceğim en zor yolu seçmekte öyle ısrarcıyım ki.

geri zekalı herif "sana ne balık?" dese bitecek.
demiyor.
bana ne gerçekten?
kendisi de bilmiyor. 
ben de bilmiyorum.

ben "iletişim halinde olma o kızla" desem yine bitecek.
demiyorum.
demeyeceğim.
kendisine de söylediğim gibi, sırf bu gün o kızdan uzak dur demedim diye gelecekte gözümün önünde kızla yatacağını bilsem demeyeceğim. 
hah buraya da çok net yazıyorum.

ay herkes kendi aptallığının bedelini ödüyor bir şekilde.
her zaman ödedi.
her zaman öder.

AY DÜŞTÜĞÜM HALLERE BAK.

şarkımı dinleyeceğim ben. 
başka da bir şey düşünmeyeceğim. 


5 yorum:

  1. Aslında desen?
    Çünkü bende hiçbir zaman hiçbir şekilde demem ve dediğin gibi aptallığımın bedelini öderim.
    Kötü oluyor :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onun aptallığını kastediyorum aslında. Hiç kimseye demedim, demek de istemiyorum. Biri uğruna birinden vazgeçmek, biri için bir şey yapmak o kişi bunu talep etmeden yapılmışsa bile zamanla surata çarpılır. Kimsenin çobanı olmak istemiyorum.

      Bi sevgilim vardı, kızın biri bununla alenen ilgileniyordu, gönderiler beğeniliyor vs. Kendisine durumun farkında olup olmadığını sordum, farkında değilse de etsin diye. Silmemi istiyorsan silerim dedi. Hayır canım, ben silmeni istiyorum diye silmeyecektin sen onu, doğrusu o değildi. Doğrusu beni huzursuz eden bir durumdan senin de huzursuz olman nedeniyle bunu yapmandı.

      Çok hınç doluysam demek ki anlat anlat bitiremiyorum bak :D Kendime yakıştıramıyorum birine onunla görüş bununla görüşme demeyi. Bir de karşımdaki adam seni sinir etmek için özellikle yapıyorum diyor ahah. Ay her boku yüklenmekten de yıldım, inat yapmak için de değil ama egom kaldırmıyor. Aynı adam on gün sonra gelip sen kim oluyorsun da bana karışıyosun diyecek belki. Demem. Sen de deme. Lale Müldür okuyalım, evde sessizce çay içip delirelim.

      Sil
    2. Hahahah tamam olayı şimdi anladım.
      Evet deme.
      Kendisinin durumu algılayıp bir şeyler yapması lazım, ittirerek değil.
      Çünkü dediğin gibi yarın öbür gün çıkıp sana ne oluyor falan diyebilir.
      Hiiiç gerek yok, deme :D

      Sil
  2. hey allam yaaa ah ah lisedeyken aşk nedir bilmezdin ah ah :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;