7 Ekim 2015 Çarşamba

yapmam gereken herhangi bir şeyi yapmak istemediğimden, TABULU MİM yapıyorum.

konuyla hiç ilgisi olmayan görsel
Mimi Dr Coffee hazırlamış, ben de Deep'te gördüm. Yapacak hiçbir şeyim olmadığından -ki aslında var- mimi yapmaya karar verdim. Çünkü malım. Ayrıca şunu da belirtmek istiyorum, burası buz gibi. Kaloriferler çalışmıyor ve donuyorum. Cidden. Şimdi mime başlıyorum.

1- Öncelikle sizin için tabu olan, asla okumam dediğiniz -ki önceden beğenmediğiniz kitaplar oluyor- bana uzak Allah'a yakın sıfatına sahip kitap...
Aklıma direkt, hiç tartışmaya yer bırakmaksızın Ece Vahapoğlu'nun Öteki'si geliyor. Hayatımda çok az kitaptan bu kadar nefret etmişimdir galiba. Kitabı da bitiremedim zaten.

2- Sizin için tabu olan yazar (yine okuyup dilini, kurgusunu, tarzını beğenmediğiniz ya da ezelden kıl olduğunuz biri olabilir.) 
Yine Ece Vahapoğlu diyeceğim tahmin edebileceğiniz gibi. Yanına bir de Nermin Bezmen'i ekleyeceğim. Sır diye bir kitabını okumuştum, bir daha da herhangi bir kitabını okumak istemiyorum. Dilinden hoşlanmıyorum, kitabının söylemeye çalıştığı hiçbir şey yok. Bakınız bana kalırsa bu bahsettiğim iki kitap da boş.
Bir de şaşırtıcı olacak ama David Vann'ı ekleyeceğim. Bir İntihar Efsanesi beni haddinden fazla etkileyen bir öykü kitabıydı. Caribou Adası o kadar etkileyici olmamakla birlikte yine bir o kadar hastalıklı bir kitaptı. David Vann'ın soğuk gerçekçiliği ciğerimi falan deşiyor. Geçenlerde kitapçıda bir kitabını daha gördüm, raftan koşarak uzaklaştım.

3- Sizin için tabu olan, evlerden ırak kitap türünüz?
Öyle bir dünya yok. Kişisel gelişim kitaplarını sevmiyorum hiç ama dönem dönem onları bile okuyorum. Türlerle kavgalı değilim, hepsine açığım.

4- Asla yazmam dediğiniz tabu konunuz.
Kendi cinsel hayatımı çok fazla teşhir etmeyeceğim gibi, 3. kişilerin (o, bu veya şu olabilir) özel hayatlarını da ortaya dökmem. Bahsi geçen kişi her kim ise, onun bilinmesinden rahatsız olacağı bir şeyi yazmam/ yayınlamam / paylaşmam.

Tek tek itelemiyorum kimseye. Yapmak isteyen yapsın.

5 yorum:

  1. Bu güzel üzerime alınıp cevaplıyorum hemen :D

    YanıtlaSil
  2. Kurt Vonnegut okuyorsun bakıyorum :) Rosewater'ı çok merak ediyorum. Mezbaha kadar iyiyse, düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım dünya kurulduğundan beri o kitabın yarısındayım. Ya da artık öyle hissediyorum. Attım bir köşeye duruyor, önümüzdeki beş yıl içinde bitirme gibi bi hedefim var. :D

      Sil
  3. aaaa kalorifer ne kadar erken yanmaya başlamış amaa. :) diğer cevaplarına gülümsedim ki valla yaa :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;