15 Ocak 2016 Cuma

dövmeli şeyler | 1

merhaba herkese!
2016'ya çok umutlu girdik ama dakika bir gol bir, her gün birileri ölüyor. bowie'ye üzülürken bu akşam da alan rickman'ın öldüğünü öğrendim. benim de bir kalbim var, çok üzülüyorum. 

bu gün büşra'yla da buluştuk, bu buluşma hakkında sonra konuşacağım. 

bütün bunlarla kesinlikle alakasız bir şekilde, size dövmeli şeyler yazı dizisi (aslında yazı dizisi falan değil, elle tutulur hiçbir şey yazmayacağım) hazırladım! hazırlıyorum! yeryüzünün en "at-sikinde-kelebek" dövmelerini bu blogda bulabileceğinize inanıyorum ve başlıyorum!
bu hesabı çok seviyorum. bu çiftin çizimlerine, işlerine bayılıyorum. 
keşke imkan olsa da gidip iki lafın belini kırsam bu insanlarla diyorum.
çünkü, bence kesinlikle çok tatlı insanlar.

bu, hayatımda gördüğüm en saçma dövmelerden biri olabilir.
o balığın o kolda ne işi var gerçekten?
gerçi açıklamada yazıyor biraz ne işi var ama olsun :D
ama çok beğendim, bayıldım!

bir insan neden kolunda düz bir çizgi ister hiçbir fikrim yok.
yaptıran kişi için belki derin bir anlamı vardır, belki sadece görsellikle ilgilidir ama 
BENCE ÇOK HOŞ!
daha önce hiç böyle bi' dövme görmemiştim, aklımın ucundan da geçmemişti açıkçası.
şu memelerin ayrıldığı ve birleştiği üçgen var ya (/\) şu alan, oralarını herkesler dövdürüyor, biliyorum. 
çok da beğeniyorum ama buna münasip memelerim yok.
her neyse, meme uçlarının çevresini dövdüren birilerine hiç denk gelmemiştim ama bu gece birkaç örneğini gördüm.
sizin de aklınızda bulunsun, memitolar dövme için hoş bi' yer bence.

vakti zamanında "kur'an yırtan kızın hazin sonu!", "kur'an yırtan kız fareye dönüştü" gibi haberler çıkmıştı bilmem hatırlayan var mı. 
sonra onun aslında balmumu heykeli olduğunu falan öğrenmiştik.
çizim bana o heykeli ve o hadiseyi hatırlattıysa da, beğendim güzel. 

sanırım bu seri gösterecek ki, herhangi bir konuda olduğu gibi, dövme konusunda da bir tarzım, bir anlayışım yok.
bazen bu halime çok üzülüyorum.
ama ne yapalım ben de böyle olmuşum. 

çok keyifsizim, ne yaptığını bilmeyen oğlanlar canımı çok sıkıyor.
sanırım ferdi özbeğen'den dilek taşım'ı söyleyerek kendimi şalgam içmeye vereceğim.
efkaaaaaaarııııııııııım biriktiiiiiiiiiiii sığmaaaz içiiimeeeeğ
biiinnn sitem etseeeem azdır kadereeeeeeeeğ
gülmeyii unutaaaaaan yaşlı gözleereeeeee
mutluluktaaaan bir habeeeeeeeer ver dileeek taaaaşııııııııım

ama size smashing pumpkins bırakacağım:


canınız çektiyse diye dilek taşı'nı da bırakacağım:


2 yorum:

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;