14 Şubat 2016 Pazar

dövmeli şeyler | 3

nasılsınız?
ay ben hastalanacak gibiyim, tüm bedenim kırılıp dökülüyor.
hafta sonu ebrular'daydık.
şimdi geri eve geldik, annem bizde. 
sanırım adana'ya dönmeye niyeti yok. 

postcrossing'e geri döndüm ve mina'ya mektup yazdım.
ama onu mektuplarımla bunaltmak istemiyorum bu yüzden mektup yazma aşkımı biraz daha evrenselleştireceğim galiba.
siz de mektuplaşmak istiyorsanız, bana ulaşabilirsiniz.


size saçma dövmeler göstermeye devam edeceğim.
bu sanırım bir japon dövmeci.
bunların da dans eden patatesler olduğuna inanıyorum.
avokadodan sonra şimdi de patates, eveth.


bunları da çok beğendim.
bana ölen muhabbet kuşlarımı hatırlatıyor. 
ne kadar basit bir çizim ama ne kadar hoş durmuş.


küçük prens'i çok mu seviyorsunuz?
ama herkesler kitaptaki çizimleri orasına burasına dövdürdü diye çekiniyor musunuz?
farklı küçük prens çizimleri deneyebilirsiniz.
bence bu çok hoş.


köprücüklerin altına martılar değil kağıt gemiler dövdürebilirsiniz.

ayh çok halsizim, bu gün de dört tane paylaşmış olayım.
hadi seviyorum bi' çoğunuzu :*

5 yorum:

  1. çok sefkili cessie;
    acb diyorum ki bende dövmeli bir post hazırlayabilir miyim, senden gördüm de sorayım bir izin alayım dedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay deli misin çok mutlu olurum böyle bir şey yaparsan *.*

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;