18 Şubat 2016 Perşembe

dövmeli şeyler | 4

size de göstereceğim diye dövme konusunda gözümü daha çok aşar oldum.
instagramda zaten takip ediyorum böyle hesapları, gördükçe de kendim için ss alıyorum.
bu gün de Mini Lau isimli bir hesap denk geldi. 
zannediyorum dövmeleri yapan hanım kızımız çinli.
gerçi hiç internette aratmadım ismini, sadece işlerine şöyle bir baktım.
 sen yaptırır mıydın derseniz, yanıtım olumlu olmazdı. 
şu anki yaşıma, şu anki kafama bakarsak, bunlar benim için çok çıtı pıtı çizimler eheh.
ama çok temiz, çok güzel göründüğünü düşünüyorum.
çok tatlı ve çok naif işler değil mi sizce de?
instagram sayfasını ziyaret etmek isterseniz yukarıdaki linke tıklayarak bakabilirsiniz.

onun takibe alınca, altta açılan kutucukta (öneriler arasında yani) başka biri daha ilişti gözüme.
Zihae, bu da koreli.
onun işleri bana biraz daha hitap ediyor. 
daha karanlık ve ürkütücü gibi. 
ve daha karizmatik görünüyor, bence.
biz de ebru'yla bir arkadaşlık dövmesi yaptırsak mı diyoruz. 
yarabbim öyle çok şey var ki kafamda. 
herhalde biraz param olsa kısa sürede bir sürü saçmalıkla dolduracağım kendimi.
iyi ki buna yetecek kadar param yok, zira bunu engelleyecek kadar aklım olmadığı kesin.
hesabında çok fazla fotoğraf yok.
ben hepsine baktım ve hemen hepsine bayıldım.
zannediyorum hayatımda gördüğüm en güzel küçük prens dövmelerinden biri bu.
gerçi o gül neden küçük prens'in elinde? 
bunu yadırgadım biraz, çünkü küçük prens, asla gülünü koparmaya kalkışmaz.
dediğim gibi, çizimlerini hayli depresif ve karanlık buldum. 
dayanamayıp hepsini paylaşmaktan endişelendiğim için burada bırakıyorum.
siz incelemek isterseniz, yine ismine tıklayarak instagram sayfasına ulaşabilirsiniz.

sizin böyle bayıldığınız, ah keşke koluma bacağıma dövdürsem dediğiniz çizimler var mı?
var çoğunuzun kafasında bir şeyler, hayli merak ediyorum, benimle paylaşın.

biraz eseretliyim bu gün.
jacob'un odası'nı okuyorum, bu kez o kadar zorlu bir okuma süreci geçirmiyorum.
barut gibiyim bir de, her an patlamaya hazır.
gideyim kitabıma devam edeyim bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;