29 Nisan 2016 Cuma

saçaklıaanım şalanjı 11-12-13-14-15-16-17-18

merhabalar, merhabalar! yine şalanjdan geri kaldım beklediğim gibi. uğur bey'le olan görüşme tepemin tasını attırdı bir sonraki gün kendimi yollarda tanımadığım bi' kızla tanımadığım bi' oğlanın evine giderken buldum, amaç: çilek yemek. ilginç bir maceraydı, size yazacağım. ama önce şalanjı yapacağım meheheh.

on birinci soru: hadi biraz da zayıf yönlerimizden bahsedelim!
işte bu benim sorum, say say bitmez. zaman zaman hislerimin mantığıma üstün gelmesi zayıf yönüm mesela. delirince evi terk etmek, terk etmeden önce perdeyi tutuşturmaya kalkmak çok zayıf yönüm, oysa eskiden ne güzel insandım. bir sürü saçma sapan takıntım var, her biri beni kemirip duruyor. bir de her beş güne bir depresyona giriyor oluşum gerçeği var. başka neler anlatayım? bu kadarı yetsin bence, zaten senelerdir hepsini yazdım da yazdım.

on ikinci soru: ilk araban neydi? şu an kullandığın araç ne?
hiç arabam olmadı, sanıyorum hiç de olmayacak. ego ve metro kullanıyorum maalesef. keşke bisiklet kullansam.

on üçüncü soru: favori şiiriniz veya sizin için anlamı olan bir şiir var mı?
var. günebakan sutra hayatıma kastetti, ginsberg'in.

on dördüncü soru: özel bir yeteneğiniz var mı?
benim için çok kolay bir şalanj oldu bu ya, tek cümlelik cevaplar falan verebiliyorum. galiba yok özel bir yeteneğim. cam falan yiyemiyorum, kaşık bükemiyorum, astral seyehat gerçekleştiremiyorum. eskiden resim yapardım, şimdi onu da yapamıyorum. yok yani :D

on beşinci soru: favori mevsiminiz hangisi, neden?
eskiden kıştı, şimdi bahar galiba. çünkü efil efil ne güzel. kışın ankarada popom donuyor. bahar öyle mi? şortları etekleri çekiyorsun altına, üstünde incecik tişört. serin serin. hem ağaçlarda çiçekler oluyor, ne bileyim.

on altıncı soru: hadi bize el yazınızı gösterin.
yeeeey en sevdiğim. hemen göstereceğim, pek ahım şahım bir el yazım yok ama...

böyle bi' şey. bir zamanlar okula falan gidiyordum, yan dal yapıyordum. biyoarkeoloji notlarım. güzel günlerdi okula başlayacağım yeniden. umuyorum.

on yedinci soru: burcunuz nedir? sizinle uyumlu olan özellikleri nelerdir?
burcum yay, yükselenim de yay. baştan sona yayım. sanırım astrolojideki en tırt burç da yay ve baştan bu anlamda çok uyuyor bana. şimdi açtım bakıyorum, mesela giyim konusunda modayı takip etmez, rahat takılır diyor, bingo! neyin içinde rahatsam onunla dolaşırım. hayatımda yalnızca bir kez topuklu ayakkabı giydim, ayağımda 15 dakika kadar kaldılar. sonra özgürlüğüne düşkündür, gezmeyi sever, bunlara da tik atıyoruz, doğru! mesela zekidir diyor, o konuda derin şüphelerim var. birden fazla konuya ilgilidir diyor, derin buhranlar yaşamazken öyleydim. annem bunu maymun iştahlılık olarak tanımlıyor. şimdi aklıma gelenler bunlar.

on sekizinci soru: katıldığınız ilk konser hangisiydi?
fi tarihinde yazmıştım, placebo konseriydi. ben her ne kadar hayatım boyunca konserden konsere sürtme isteğiyle yanıp tutuşmuş olsam da bunu pek başaramadım henüz. uzun uzun anlatmayacağım ama çok güzel bi maceraydı o da.


oh oh ne güzel on dokuza geldim bırakıyorum. bu gece koray ankara'ya geliyor. belki ender'de gelir, belki de gelmez, bilemiyorum. son derece gerginim. yine kendimi pencerelerden atma noktasına geliyordum ki tekele gidip sigara aldım. içimdeki mantıklı ses bira almama engel oldu. içimde yeniden mantıklı bir ses olması beni çok mutlu ediyor.

hadisenin içindeyken çok fark edememişim ben ama, gerçekten o ses yok olmuş. mert ilaç kullanmaya başladıktan sonra toparladığımı söylüyor, gerçekten öyle herhalde. dökülen kaşlarıma yanıyorum. artık kaş aldırmadığım için (çünkü neredeyse göz kapaklarımda çıkan o kaşlar olmadığında kaşlarım olması gerektiğinden çok daha ince -.-) suratım biraz tuhaf geliyor bana. saçlarım da dökülüyor. birkaç gün sonra uğur bey'i arayacağım, bakalım ne diyecek. bu arada mert denizli'de. koray döndükten sonra ben de adana'ya geçerim belki bir hafta kadar falan. ayrıca, fare yine kaçtı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;