31 Mayıs 2016 Salı

ay bana bir el verin komşulaaaaar!


şimdi size üstü kapalı bi' şekilde psikiyatr görüşmemi anlatıcam fjdhjgds. bu fotoğrafı da azıcık içim açılsın diye seçtim, bulanık ve kasvetli çıktı. ancak bu kadar "içi açılabilir" durumdayım.

zaten söylemiştim sanırım, yine bir öfke kontrolü sağayamayışlar, yine bir kâbuslar baş gösterdi. kaşlarımı ve saçlarımı döktüğü için ilacımı da değiştirecektik. 15 haziranda da kampta olmam gerekiyor, tüm bunların ışığında uğur bey'den randevu almayı daha fazla erteleyemedim. dün görüşmeye gittik. bir türlü uyanamadığım için tabii ki geç kaldık. çoğul kullanıyorum çünkü sağolsun mert de benle geldi. gerçi ona da sinirliydim aramız limoniydi ama olsun.

güneş görünce kendimi kaybediyorum. hoplaya zıplaya girdim adamın odasına, kendisi de dedi zaten "oo cessie yine hoplayıp zıplıyorsun" diye. "aslında depresyondayım ama güneş görünce kendimi kaybediyorum" dedim. oturduk ve "görüşmeyeli neler yaptın bakalım?" diye sordu. "ay işte ne olsun bir sürü yaramazlık yaptım" dedim. "nasıl mesela?" dedi. "işte and sex, and drugs, and complications. baby, did you forget to take your meds?" dedim adama amk gjdgfd. gözleri büyüdü biraz, "placebo'nun şarkısı ya atıf yapıyorum işte." dedim. "anladım, neler oldu bir anlat bakalım" dedi. ben de "işte edirne'ye gittim arkadaşlarımla, üç gece orada takıldık kamp yaptık. sonra akçay'a gittim, ormana gittik" diye anlatmaya başladım, olan biteni kısaca özetledim. "kaç kişiydiniz ormanda?" dedi temkinli bi' sesle. "benimle birlikte 6 galiba" dedim. "kaç kız kaç erkek?" diye sordu daha temkinli bir sesle. "tek kız bendim" dedim. ben böyle söyleyince uğur bey'in kaşları kalktı ve O EFSANE SORUYU SORDU "peki cessie gerçekten böyle bir seks durumu oldu mu kamplarda ormanlarda?" gjhdjkjgjfdkjgfd. "ay hayır tabii ki uğur bey, ne bir seks, ne bir öpüşme, ne bir aşk ilanı. hiçbir şey olmadı tabii ki, hepsi benim arkadaşım." dedim.sonra uğur bey rahatlamış bir şekilde nefes vererek "OH BE. CESSİE BANA BEŞ KİŞİYLE SEKS DRUGS COMPLICATIONS DİYE GELİYORSUN." dedi gjfdjkgfd endişeleniyormuş. aşk hayatımın nasıl da içine minik bir taş dahi atılmayan kurumaya yüz tutmuş bir göl kadar durgun olduğundan ve koray'la her şeyin nasıl boka battığından bahsettim. "aman boşver koray'ı geride bırakalım zaten" dedi. sonra işte içine düştüğüm deriiiiin yalnızlığı falan konuştuk, bi şeyler bi şeyler konuştuk, onlar gizli. tanımadığım bir adamı eve getirdiğimden falan da bahsettim güya anlatmayacaktım. bir kere edirne gezisinden sonrasını hiçbir şekilde anlatmamayı planlıyordum ama konuşmaya başlayınca kendimi susturamadım. o da bu kez aşırı tepki göstermedi, mantık sınırları içerisinde bir görüşme geçirmeyi başardık. bana oğlan tavlama konusunda taktik falan verdi, uygulamayı düşünmüyorum. düşünsem de muhtemelen beceremem ama iyi niyetini takdir ediyorum. eski ilacımı bırakıyoruz, yeni ilacıma başlayacağız. bu aralar muhtemel bir yükselişteymişim yine bir şeyler patlamaya hazırlanıyor olabilirmiş. vuhuu en sevdiğim fkdjsk. kamp götümde patlamasın da.

onun yanından çıkınca soul'a gittik her zamanki gibi. biraz orada takıldık, biraz kitapçıda dolaştık sonra eve döndük. ben uyuyup kaldım erkenden. iki üç gündür uyurken dişlerimi sıkıyorum, uyandığımda da çenem ağrıyor. çünkü kabuslar.

bu gün modum çok düşük aslında. dışarıda güneş var ne güzel. keşke kalkıp kendime bir pantolon alsam, bilgisayarımı tamire versem, dudağımı tekrar deldirsem ve bu gibi işleri halletsem. çünkü 15 gün sonra yollara düşeceğim...

ersin ankara'ya geldi. ersin kim? valla ersin bir otobüs yolculuğu esnasında gece boyu twitter'dan konuştuğum oğlan. güzel güzel sohbet etmiştik. ondan sonra o kadar yoğun sohbet etmedik ama ankara'ya geleceğini öğrenince görüşelim dedim. sarılacakmışız, belki el ele tutuşacakmışız, öyle şeyler. BİR FLÖRT DURUMU YOK ORTADA AMA, O KAFALAR FİTNEYE FESATA ÇALIŞMASIN.

bölümden bir oğlan -yarabbim 1,5 senedir bölüme gitmiyorum, nereden aklına geldim hiçbir fikrim yok- bana yürümeye karar verdi ve yürüyor, ne yapacağımı da bilemiyorum. şiir falan yazacakmış bana, bir şeyler. ayh ne bileyim, onunla da bir flört durumu söz konusu değil. aşk hayatım kurumaya yüz tutmuş bir göl kadar- fjgfdkgfd of. ayrıca şunu da not düşmek istiyorum, yürümesi gereken hiç kimse bana yürümüyor arkadaşlar, hep yanlış zaman yanlış insan. bu yüzden mümkünse hiç kimse bana yürümesin, eğer yürünmesi gerekiyorsa ben yürürüm anasını satayım. böyle geriliyorum ben.

bilemiyorum belki bu yıl kampta hayatımın aşkını bulurum. kerem hoca'ya başvuruları değerlendirirken benim boş ve temiz kalbimi de göz önünde bulundurun, kamptaki erkek nüfusunu arttırmaya yönelik hamleler yapın ve sevgilisi olan oğlanları kampa almayın falan demiş olmalıyım ama bu konuda beni dinleyeceğini sanmıyorum gjkdfkgfd.

hal böyleyken beni ormanlarda grup seks yaparken hayal edebilen bir uğur bey de mevcut bu dünyada. buradan ona da bir selam çakıyorum, belki durum o kadar umutsuz değildir, muazzam bi potansiyelim vardır fgdjkgfd.

ay of çok daraldım ya bana bi' el verin.

4 yorum:

  1. Bak bu cümleyi ben kurmalıydım dedim ; bana kimse yürümesin gerekirse ben onlara yürürüm.
    Gene anlatımı komikli bir yazı olmuş bu.ya dudağını nasıl deldirceksin allah aşkına.acı yok mu acı? Bir de annem sen de nasıl bir cevher varsa gören senden bireysel seks performansını gectim artık grup neyin düşünüyorlar.böyle yalnız yalnız harcanıyorsun farkında değilsin cessie :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudağımı deldireceğim valla, pirsingim düşmüş o hengamede Ankara'ya döndüğümde de deliği küçülmüştü takamadım iyice kapandı. Hevesimi de alamamıştım daha. Çok acımıyor zaten az acıyor. Bu aralar bir yerlerimi deldirmem şart zaten bence :D

      Uğur Bey'in tepkisi beni de şaşırttı. Ben grup seks yaptım diye gitsem inanmayıp ya cessie bir siktir git falan demesini beklerdim. Bu yüksek beklentiler beni çok şaşırtıyor :D

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;