14 Haziran 2016 Salı

gidiyorum çocuklar

şunu internette yol fotoğrafı ararken buldum. inanıyor muyum diye sorarsanız, bazen hiç inanmıyorum ama inanmaya çalışıyorum, böyle şeyler. öyle kendimi aman aman bir yollara vurmuşluğum yok. en sevdiğim ayakkabılarım beni yarıyolda bıraktı, delindiler. onları arazide parçalarım iyice. bu gün kalan son paramla öküz gibi bir çanta aldım. matı tulumu da alıp gidiyorum kampa, otostop için yol arkadaşı da buldum. yarın yola çıkıyoruz.

bir ay kalacağım dedim antalya'da. o uzayabilir, uzamayadabilir. zeytinli rock'a gidiyormuş fıratlar. koraylar da orada olacakmış, o iş pek kafama yatmadı. tuna gezecek, antalya'dan temmuzda alayım seni birlikte gezelim diyor, onun peşine takılma ihtimalime karşılık alıyorum tulumla matı yanıma. tabi bu annemin kalp krizi geçirmesi demek de olabilir, hâlâ şu edirne yolculuğunu çözememişiz. halbuki haber verdim ben bunlara, ses etmediler. sonradan niye gittin diye neden bir gerginlik çıkıyor onu anlamıyorum.

dün dışarı çıkınca inanılmaz yükseldi modum. üf, müzik bile biçim değiştirmişti öyle böyle değil. kulaklık her zamanki kulaklığım olunca, müzik de her zamanki müzik olunca, demek ki benim kulaklar biçim değiştirmiş dedim.

kuaför konusunda patladım, dilek abla gitmiş, izindeymiş. bu gün kızılay'da kuaför arayacağım, o işi çözersek süper olacak. beş kuruş param da kalmadı, çanta, ayakkabı falan derken patladım iyiden iyiye. mert'e de borcum var. neyse annemler para yatırma vaatlerinde bulundular.

saat dörtte aradı annem, uyuyamadım, seni çok özledim falan diye. yani oradan bakınca ne kadar yazık anneye, kızını ne çok seviyor falan ama aslında her şey basit bir düşünce tarzıyla alakalı. ben evli ve iki çocuklu bir kadın olarak ankara'da yaşıyor olsaydım bu tripleri çekiyor olmayacaktım ama yaşamım kocama ait değilse anneme aittir işte. mevzu bu, ben böyle algılıyorum.

dün koray'la konuştuk biz. bir şeyler bir şeyler, durum benim sandığımdan vahim. ama çok da vahim olduğunu da düşünmüyorum, benim sandığımdan vahim ama çok vahim değil. (minaaağ midem falan buruluyor tam şu noktada) nereden girdik bu konulara vallahi aklım almıyor ama girdik ya. zeytinli'ye çağırdı beni, söyledim zaten. e dedim oralara gelmişken bir kısmet buluruz sana diyorsan geleyim. "bonom çovrom zoton sono bokmoz" dedi. "eyi" dedim, "kendi işimi kendim görürüm ben." ya işte ben niye böyle mal mal şeyler söylüyorum acaba, hani alttan alta bir mesaj vermeye çalışıyorum da, doğru mesajı veremiyorum. yavrucum, cessie senin neyine mesaj falan ya, verilen mesajı doğru anlayamayazsın, verilecek mesajı doğru veremezsin, düz insansın sen. ben diyorum ki aslında bunu söylerken "ya bi' şeyler değişti, hayatlarımızda birileri olabilir ve bu birbirimizi ilgilendirmiyor, arkadaş arkadaş takılacaksak geleyim." adam anlıyor ki "kıskan beni kıskan beni." yok ya vallahi kıskanma, hiç kıskanma, niye kıskanıyoruz ki. sonsuz bir paylaşıma açığım. neyse oradan çıktı işte, sonra baktım bu cıvık goygoyla olayı çözemeyeceğiz, konuyu ciddileştirdim. "hayatına birini alacaksan, ben hayatından tamamen çıkarım. arkadaş olarak bile etrafında olmam, böyle istiyorsan sen bilirsin." falan dedi. biraz üzüldüm çünkü ben ki eski sevgilisiyle aynı evde yaşayabilen bir insanım. neden böyle şeyler oluyor çok anlam veremiyorum. bi dönem yoğun bi' paylaşım içinde bulunduğun (gerçi kime göre neye göre a kü) bir insanla neden arkadaş bile kalamıyorsun? e hani çok seviyordunuz falan hayatınızdaki en değerli insandı? ne bileyim ya, hayatımın bir evresinde böyle şeyler söylediğim insanlara arkamı dönmeyi kendime yakıştıramıyorum çok. ne oldu ki şimdi? ne yaşadık? ortak bir paydada buluşmayı beceremedik, siktiret dedik bıraktık uğraşmayı. yani ben bıraktım daha çok, zaten onun bir şey için uğraştığı yoktu.

 yani ne oldu ki, ne yaşadık derken de gerçeği yok saymak veya bir şeyleri küçümsemek derdinde değilim. deyim yerindeyse iki senedir peşindeydim ben bu adamın. "zaten ben onu hiç sevmedim, ay götüm" demek çok büyük ikiyüzlülük olur, diyemem. oldukça da sevdim, neyi sevdim onu bilemesem de kjgdkgdf. neyse koray kendi içinde çok da kötü bir insan değil aslında, ama bana göre kim kötü ki? o da değil. ben onda bir şeyler gördüm sandım, yokmuş. bir şeyler arıyordum buldum sandım, yokmuş. yani bu da ulaşamadım mundar edeyim şeysi değil, görmeye başladığım ama görmemeye çalıştığım bazı şeyleri bir noktadan sonra görmezden gelemedim. ama yani, ne olursa olsun iyi ve kötü geçirilen bir zaman, sarf edilen sözler falan var. ama şu da kırıyor, adamın derdi hâlâ şöyle bir şey: cessie sen beni sev, otur beni sev ve her şey olduğu gibi sürüp gitsin. ben tüm dünyayı seveyim sana da bokmuşsun gibi davranayım falan, böyle bir düzenden ben mutluydum hep. neden değiştiriyoruz, değişmesin fdjkfds.

neyse, ben de ne diyeyim," hayatımda tabii ki birileri olacaktır, sen de böyle bir durumda arkadaşlık edemem senle diyorsan, sen bilirsin" dedim. bu çok can sıkıcı bir konuşma oldu, cidden can sıkıcı oldu. ama şimdi oturup çocuğu gömmeyeceğim çünkü içimde öyle büyük bir öfke de yok.

olanlar ve olamayanlar, olanlar ve olamayanlar, mevzu bu. olamayanlar her zaman daha üzücü ama bana ne amk ya. bir aşk için götünü yırt, bir arkadaşlık için götünü yırt, valla sıkıldım. akıp giden bir şey de olabilir hayat. olamıyorsa da olmayabilir, neden bir şeyleri zorlayıp duruyorum onu anlamıyorum. bu fikirler ışığında artık hiçbir şeyi zorlamıyorum da zaten, bıraktım akıyor. bakalım ne olacak, güzel şeyler olacak kesin. hâlâ ı'm waiting here... meheh.






4 yorum:

  1. Geçenlerde bu şarkıya rastlamıştım ben de paylaşayayım diyordum gerçekten güzel bir ikili olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. ''saat dörtte aradı annem, uyuyamadım, seni çok özledim falan diye. yani oradan bakınca ne kadar yazık anneye, kızını ne çok seviyor falan ama aslında her şey basit bir düşünce tarzıyla alakalı. ben evli ve iki çocuklu bir kadın olarak ankara'da yaşıyor olsaydım bu tripleri çekiyor olmayacaktım ama yaşamım kocama ait değilse anneme aittir işte. mevzu bu, ben böyle algılıyorum. ''

    bak yukardaki cümlelerin var ya benim kanayan yaram.Bende bunları düşünüyorum.Hayatımın bana ait olduğunu bir türlü anlatmayı başaramadım.Her türlü yolu da denedim.En sonunda müdahale edeceğine al sen yaşa al vereyim eline yaşa diyesim geliyor.bu konuya çözüm bulursan haber et.

    Ben de eski sevgiliyle arkadaş olarak kalınmasına karşıyım.Yani karşı değilim aslında ama ben yapamam.Nasıl desem arkadaş olmak istesem sevgili olmazdım,sevgili olduysam demek ki arkadaşlığını istemiyorum.Kaşığı çatal yerine kullanmaya benziyor bu.(tabi bu tamamen benim düşüncem ) diğer yandan sende haklısın.Onca paylaşımım olan birini niye silip atıyorum ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annelere çözüm yok galiba, varsa da ben de bilmiyorum. Eski sevgili ile arkadaş olabiliyorum ben, neden olunamasın bilmiyorum. Arkadaş olabilsek sevgili olmazdık falan çok sık karşılaştığım bir düşünce saygı duyuyorum ama katılmıyorum. İnsanlar değişir, duygular değişir... :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

  • YARIM HAYAT - Dünya hayatı kısa bakarsın Rabbim beni yanına alır bazen diyorum Rabbim beni yanına al. Hayat kısa biz kimseyi kırmamaya çalıştıkca biz kırılıyoruz ve şu...
    9 saat önce
  • Denemeler - 7 - -I- Beni var eden ya da başka bir deyişle varlığımın tozlu sayfalarının arasında gezinirken, harcadığım zamanımı anlamlandıran tüm kelimelerin; tozlu kı...
    12 saat önce
  • Röportaj: The Radio Dept. - 1995’te kurulan İsveçli shoegaze, dream pop grubu The Radio Dept. ismini bir benzin istasyonundan aldı. Politik duruşlarıyla tanınan, Pet Shop Boys esint...
    1 gün önce
  • KOKULAR* - Öğleden sonra boyamı ve kitabımı yanıma alıp kuaföre doğru yola koyuldum. Onlarca kere yazdım, bir kere daha yazacağım, bu kadar çabuk uzayan saçlarımdan d...
    1 gün önce
  • fakat müzeyyen bu derin bir uyku. - hellö okuyucu! sana şu an iki haftadır kesintisiz dört saat uyumuşluğu olmayan beyazı yerini kan kırmızıya terketmiş gözlerimle bakıyorum. hayır, bi hayl...
    1 gün önce
  • Roskilde, Danimarka - Müzikle biraz ilgiliyseniz Roskilde adını muhtemelen daha önce çok kez duydunuz. Roskilde diye internette arasanız 50 bin nüfuslu şehrin kendisinden ziyade...
    2 gün önce
  • Yok - Yazamıyorum dostlar, yazıp yazıp siliyorum. Bana ne oldu böyle bilmiyorum. Aslında çok sinirliyim, aynı zamanda da değilim. İki şehrin hikayesi gibi bir öy...
    3 gün önce
  • Tarla Kuşları - *"Konuşmak yalan söylemektir."* William Burroughs'a atfedilir ifade. Kim söylemiştir inanın ilginemiyorum. Fakat sözün doğruluğu önemli. Sözcükler hiçbir z...
    6 gün önce
  • Bu da geçer, alışmalısın alışmalısın Vişne - Günler yine birbirinden habersiz geçip giderken yine hiçbir şeye yetişememenin verdiği telaşla sürekli bir yerlere koşuşturuyorum. Şu sıralar hayatımın ar...
    1 hafta önce
  • sefiller - *victor hugo* akıllı insan azla yetinerek yaşar. şatafatlı hayattan hoşlanmam. sırmalı, işlemeli elbiseler giymedim hiçbir zaman. kötü şekillenmiş ruhlara ...
    1 hafta önce
  • Senin Sevdiğin mi, Seni Seven mi? - "Spotim ne zamandır platonik aşık olmuyor?" diyen biri oldu mu içinizde? Olduysa şunu söyleyeyim tam bir aydır platonik aşıktım. Ama ne oldu? Şimdi içimde...
    1 hafta önce
  • Hayır Canım Ne Domol'ü? - Birbirimize ağrıyan yerlerimizden bahsetme yaşına geldik. Şikayeti olanımız dev bir "AOOOAAAA HEMEN YARIN DOKTORA GİDİYORUZ!" korosuyla karşılanıyor, koroy...
    1 hafta önce
  • - odanın kapısını yumruklamak, duvarlara elime ne geçerse fırlatmak istiyorum. sonrasında belki camdan atlarım. evim dördüncü katta, sürtüklerin meskeni bir ...
    3 hafta önce
  • - "İyi düşünürseniz iyi olur." Peki ya kötü düşünürsem? "Kötüyü çağırmayın." Ya istemeden çağırırsam? İyi düşünmeye çalışırken, kovmaya uğraştığım kötü düşünce...
    3 hafta önce
  • Apartman Sohbetleri ve Bir Mim - İş yoğunluğumdan üzerine düşünüp yazamadım. Hepiniz yaptınız, sincice arkadan okudum, çok eğlendim. Ben de bir yolunu bulup, blogspot ahalisi ve özellikl...
    4 hafta önce
  • Bu bir dönüş yazısı diil - Buralar ciddi anlamda issizlasti. Bu bir donus yazisi degil cunku hala bilgisayarimi yaptirmadim. Bu kisa yaziyi da telefonumdan yaziyorum. Ingilizce kilav...
    5 hafta önce
  • Şarkı boyunca gözünü kapat dedi çekik gözlü kadın. - ... https://www.youtube.com/watch?v=ZKuF5ElELgU . bir lunaparkın ortasındayım, hiçbir şey dönmüyor. . yeşil bir bahçede kurumuş bir saksı çiçeği gibiyim, izl...
    5 hafta önce
  • zeytinyağı ve zamanlama hatası - Zeytinyağına ekmek banıyorum. Neşeli müziklere neden acıklı sözler yazıyorlar bilmem. Aylardır gidip geldiğim yol üzerinde güvercinlerin yayıldığı bir arazi...
    1 ay önce
  • 08 - geçmiş ne acayip bir şey. eski fotoğraflara bakarken zaman hiç geçmemiş gibi hissediyorum. bir kaç gün önce oldukça sarhoşken yazdıklarım nerede bulamıyorum ...
    2 ay önce
  • #17 çelınc / soru:17 - soru on yedi diyor ki: 2017'de olmasını çok istediğin bir şey. çelıncı başlatırken, soruları seçerken falan cevapları hakkında pek fikrim yoktu aslında. ç...
    2 ay önce
  • Ocak'17 - Buraya çok nadir uğrar oldum. Takip ettiğim blogların yayınlarını bile açıp okuyamıyorum. En azından blogum boş kalmamış olur diyerek meydan okumaya katıl...
    2 ay önce
  • YOLO Dünyası için Geri Sayım Başladı! - [image: haydar-colakoglu-yolo-uygulama] *Ulaşımda En Pratik Yol O! sloganı ile yola çıkan ve Uber’in karşılaştığı en güçlü rakip olan girişim YOLO için ger...
    4 ay önce
  • Taşra ve Vampirler - Köy yaşamı ne güzeldir değil mi? Yeşillikler içinde, sessiz sakin, herkes birbirini tanır, birbirine destek olur... YANLIŞ! Köy yaşamında sükunet, roll...
    7 ay önce
  • Elveda Ayın Aydınlık Yüzü - Evet, blogumu taşıyorum. Altı yıldır yüzlerce anı, duygu ve düşüncemi aktardığım bloğum artık Önüm Arkam Kitap ismiyle yoluna devam edecek. Sadece isim ...
    7 ay önce
  • sen en güzel tutkuydun şimdi de en güzel vedasın - Ben bu bloga veda etmiştim biliyorum ama hikayesini hep burada anlattığım adamla sonumuzu anlatmadan gitmek istemedim.Okuyun bunu çünkü sanırım ilk defa...
    7 ay önce
  • Film: Eagle vs Shark - *-Eagle vs Shark-* *Dir: Taika Waititi* *-2007-* Eagle vs Shark, toplum tarafından dışlanmış, asosyal diyebileceğimiz iki karakterin birbirleriyle tanışmas...
    11 ay önce
  • BOWIE ŞARKILARIYLA EFSANELEŞEN FİLM SAHNELERİ - "We can be Heroes, just for one day" sözleriyle aklıma kazınan ve yapılmaya çalışılanın aksine ölümüyle değil, yaşadığı zaman yaptıklarıyla efsane olan ...
    1 yıl önce
  • ♥ ♥ ♥ - Bu günün şarkısı Şebnem'den "hoşçakal" olsun... Daha yaşanacak ve yazılacak çok şey var. Ama bundan sonrası kendime kadar... Bugüne kadar yaptığınız tüm güz...
    1 yıl önce
  • affet beni nolaaarr - kocaman sevgiler kucak dolusu öpücükler benim canım canım canım arkadaşlarım; öncelikle, ben samsunda kyk da kalıyorum ve bu yurt yeni yapıldı o yüzden int...
    1 yıl önce
  • ups & downs - *Ocağı ve şubatın ilk haftasını dışarıya -neredeyse- kapalı olarak geçirdim.* Bu durum yine çaktırmadan "kafa" oluşturmuş bende. Dışarıya çıkıncı fark ett...
    1 yıl önce
  • something in the way - taşınıyorum-uz. annemle. buraya iki aydan uzun süredir uğramadım ve şu an konuşabileceğim başka bir yer yok gibi. (*17 Ocak 2016 - 02:36*) cevap beklemiyo...
    1 yıl önce
  • Romantik Komedi - Bu aralar romantik komedi filmlerine taktım. Hepsine bayılıyorum! Bu filmleri izlemek insana mutluluk veriyor. Fazlasıyla eğlendiriyor. Ve farkettim ki izl...
    5 yıl önce

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;