19 Ekim 2016 Çarşamba

dövmeli şeyler | 5

bu aralar yine bir yerlerimi dövdürmek konusunda çok hevesliyim. 
instagramda ne kadar dövme ile ilgili hesap varsa sanırım hepsini takip ediyorum ve fark ettim ki uzun süredir dövmeli şeyler yazısı yazmıyorum. 

ne idüğü belirsiz şeyleri çok seviyorum.
bunu kendi boynumdaki kediden de anlayabiliriz zira onun kedi olduğunu ben söylemeden anlayabilen insan sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor.

çok minik, ne sikime burada bu şimdi dediğim dövmeleri de çok seviyorum ve bana kalırsa böyle çalışan birisi var. sanıyorum koreli, playground tatoo, instagram hesabına ulaşabilirsiniz buradan. 

çalışmalarından bazıları şöyle:










bir de allaşkına biriniz bana deve çizin ya. 
:(

2 yorum:

  1. Dövme böyle birşey işte. Başlayınca duramıyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvanat bahçesine dönecek vücudum... :D

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;