17 Kasım 2016 Perşembe

dün bizi yenmiş olabilirsiniz, ama savaş burada bitmedi MUMBAR!

Ay gerçekten ölüyorum arkadaşlar. Kendimi eve kapatıp buhrandan buhrana atladığım günlerden sonra dedim ki Selcan'a "Ay ben kadınım! Yarın palyaço gibi rengarenk olacağım ve okula geleceğim!" Rengarenk olacağım diye mor kilotlu çorabımı, şortumu, yeşil kazağımı giyip evden çıktım ama KAR YAĞIYORMUŞ. kfjkdsfds. Sınava gecikmeyelim diye koştur koştur gittik, geri dönüp üzerimi de değiştiremedim. Dondum dün tüm gün.

Gece uyumamıştım. Okuldan çıkınca da Kızılay'a indik, Babel'e gidip yemek yedik. Sonra Blues'a geçip çalışmaya başladık. Hâlâ okumuz yok, Ogün'den alıyoruz okları mokları fjhdksfds.

İlk dart maçımız evimizdeydi, Blues'da. Hem Ogün, hem Levent Abi skor tutmamıza da, sıra belirlememize de yardımcı oldu. Hem de moral desteği verdiler. Karşımızdaki takım çok iyi atıyordu, tabii ki yenildik jfkhdks. Takım öyle iyiydi ki maç sırasında moralimizi bozmayalım diye okları boşa salladılar, bize taktik verdiler, tezahürat yaptılar. Ardından bira maçı yaptık, onu da kaybettik tabi. Biraları Ogün ısmarladı bizim takım adına. Bira maçı tam bir curcunaydı ve çok keyifliydi. Maçlar bittikten sonra da "Çok iyi atıyorsunuz, sizi takip edeceğiz. Bir maçımız daha olacak, dağılmaz da devam ederseniz, kendinizi tanıyamayacaksınız. Biz de sizi tanıyamayacağız, harika atmaya başlamış olacaksınız." diye destek verdiler. Çok mütevazi, çok iyi niyetli bir takımdı ve böyle bir şey görmedim. Oradan ayrılırken hepsine teker teker teşekkür ettik. Yenilmiştik ama kendimizi yenilmiş gibi hissetmiyorduk.

Dün yaptığımız maç Challenge Bar'daydı. Götümüz donarak gittik, bu gün Cansu'nun iki sınavı var, yarın evrim sınavımız var, ben gece hiç uyumamışım, kesinlikle atamıyorum falan fıjkdsfs. Rakip takımın tamamı orta yaşlı bey ve hanımlardan oluşuyordu. 92 yılından beri dart atan varmış içlerinde, benim yaşımdan büyük adamın dart geçmişi fkdsjkfds.

Tabii ki yenilgi kaçınılmazdı. Bu takım da çok kibardı ama "sizi her halükarda ezeceğiz zaten çocuklar" tarzı bir kibarlıktı. Sağolsunlar ezdiler de. Zaten dediğim gibi normalde attığımdan daha kötü atıyordum dün, bir de iyice gerildim heyecandan ellerim titriyordu yemin ederim dkjhkjfsf adam çatır çatır bull atıyor. Neyse ilk iki maça Cansu ve ben çıktık sonra koştur koştur eve geldik ve o yorgunlukla, üşümüşlükle bayıldık zaten bir şeyler yiyip. Yeni uayndım, hemen hazırlanıp okula yetişmem gerekiyor. Umarım Toki Turkuaz'da başarılı bir otostopa daha imza atarız yoksa imkansız derse yetişmemiz. Laba yetişirim ama. Hoca laba almazsa beni, direkt kalıyorum zaten dksjls of. Neyse iki sınava girdim, biri de fena geçmedi. Bunu şanlı tarihime kişisel bir zafer olarak kazıyorum. Size bir şarkı bırakıp hazırlanmaya koşuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;